Gå til innhold

Castlevania til Nintendo 3DS utsettes (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer meg fint med Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia jeg. :) Castlevania-serien er selvsagt best i 2D og det vil den alltid være!

 

Enig i den. Datt helt ut av Castlevania serien etter det kom i 3D..

Min personlige favoritt vil derimot fremdeles være Super Castlevania IV for SNES. Skulle ønske det kom en remake av det eller en etterfølger med lik stil og kontroll.

Lenke til kommentar
Klarer meg fint med Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia jeg. :) Castlevania-serien er selvsagt best i 2D og det vil den alltid være!
Enig i den. Datt helt ut av Castlevania serien etter det kom i 3D.. Min personlige favoritt vil derimot fremdeles være Super Castlevania IV for SNES. Skulle ønske det kom en remake av det eller en etterfølger med lik stil og kontroll.

 

Er helt enig med deg i at Super Castlevania IV er veldig bra, men DS-titlene topper alt synes jeg. Dersom du liker SCIV har du jo Castlevania: Dracula X på SNES (som er basert på C: Rondo of Blood til PC Engine) + at du har Castlevania Bloodlines til Genesis (Mega Drive). De er alle veldig like Castlevania IV. Du har også sikkert spilt Symphony of the Night til PSX, men jeg synes det er litt oppskrytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...