Gå til innhold

Android-apper for enhver smak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Instapaper er sløsing av penger. Pocket gjør den samme jobben meget godt, og den kan synkroniseres med både det ene og andre (i Android i den minste).

 

Jepp, og Pocket er med i listen over de essensielle appene :) Tok med Instapaper i oversikten ettersom denne kanskje er bedre kjent og støttes av mange andre tjenester. Hvor mange Instapaper støtter kontra Pocket vet jeg imidlertid ikke...

 

Google translate gjør mye av det samme som word lens men er gratis og støtter flere språk.

 

http://onsoftware.en...era-translation

 

Google Translate er fra før med i listen over de essensielel appene. :)

Lenke til kommentar

Jeg er muligens en kjedelig person, men jeg syns alltid at app-forslagene i hovedsak er for tullete, tøysete og useriøse app'er.. Men Flipboard er bra!

 

Jeg falt nylig pladask for Solid Explorer, en filutforsker som har gjort AndSMB og AndFTP overflødige, ettersom den har innebygget støtte for SMB og FTP.. Anbefaler den om du er kjedelig som meg.. ;-)

 

Takk for innspill! Plukker som oftest litt generelle apper som "folk flest" kanskje vil ha glede eller nytte av. I denne spalten er det derimot rom for å vise frem litt sære apper, ukjente apper, norske apper som er laget på gutte/-jenterommet etc. Send meg gjerne tips om NYE apper til: vegard [at] tek.no. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...