Gå til innhold

Android 4 klar til Xperia P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atter en gang flott av Sony å gi ut oppdatering til nest siste versjon. Lykke til med ventinga på JellyBean!

Haha, beklager at jeg flirer altså.. Men, klarer bare ikke å la være.. ;P

 

Sony Xperia P, er en Midels modell/mobil, som allerede nå ette ca. 3-4 måneder etter den kom ut, får en stor oppdatering, i fra V2.3 til "nyeste" android utgave som er på Markedet.. :)

 

(Ja, sier Nyeste, pga. at man kan vel ikke akkurat si at V4.1 JellyBean er ute på markedet, akkurat.. Lel om det har blitt lansert fon en måned siden, eller noe. Da det er vel så å si ingen andre modellen nesten, som har fått den ennå..)

 

Når ikke en gang topp mobiler som SII, SIII, One X, Sony S osv har fått JellyBeans, så bli det vel litt vell.. Hum.. "Useriøst?" å slenge me munnen om at det itte er siste utgave som er på "tilgjengelig"? ;)

Lenke til kommentar
Atter en gang flott av Sony å gi ut oppdatering til nest siste versjon. Lykke til med ventinga på JellyBean!
Haha, beklager at jeg flirer altså.. Men, klarer bare ikke å la være.. ;PSony Xperia P, er en Midels modell/mobil, som allerede nå ette ca. 3-4 måneder etter den kom ut, får en stor oppdatering, i fra V2.3 til "nyeste" android utgave som er på Markedet.. :)(Ja, sier Nyeste, pga. at man kan vel ikke akkurat si at V4.1 JellyBean er ute på markedet, akkurat.. Lel om det har blitt lansert fon en måned siden, eller noe. Da det er vel så å si ingen andre modellen nesten, som har fått den ennå..)Når ikke en gang topp mobiler som SII, SIII, One X, Sony S osv har fått JellyBeans, så bli det vel litt vell.. Hum.. "Useriøst?" å slenge me munnen om at det itte er siste utgave som er på "tilgjengelig"? ;)

 

Jeg er meget seriøs i min fleiping. Xperia P kom jo "bare" et halvt år etter lanseringen av ICS, så det begynner vel å bli på tide at den blir oppdatert. Er det noen som er useriøse, så er det Sony, imho.

 

Tror nok ingen er tjent med å forsvare trege oppdateringer av Android.

Lenke til kommentar

Har lagt den inn her nå, og alt er mye mere smooth. Ser nesten likt ut i GUI, men flyter mye bedre, og betteriet er jo noe helt annet :) Var riktignok en bug i GB, med dette lover bra...

 

Gikk oppdateringen raskt og enkelt? Var det noe som ble slettet under oppdateringen, isåfall hva?

Lenke til kommentar

Hadde allerede root og unlocked bootloader, så jeg kunne ikke bruke PC Companion. Fant en .ftf og flashet med Flashtool. Gikk egentlig veldig greit, kunne velge om jeg ville slette cache og dalvik cache, men gjorde det for sikkerhets skyld. Tror ikke det skal være nødvendig, ei heller om du bruker OTA eller PC Companion...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...