Gå til innhold

Skap kø-kultur via RoadAid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waze (gratis, relativt god GPS) har de samme, og med mobilen montert i vinduet så unngår du også de farlige situasjonene. På toppen av det, så registrerer Waze selv OM det går seint med deg, og spør deg om det er kø. Du trenger kun å trykke bekreftende for å registrere det, og andre får beskjed på sin.

Lenke til kommentar

RoadAid my ass! Wow, her er det kø i rushtiden, liksom, og derfor skal jeg sitte og fikle med telefonen i stedet for å følge med i den tette trafikken!?

Gi meg heller en RoadRage app, som lar meg sende klare meldinger via et tekstpanel i bakruta på bilen, f.eks til idiotene som insisterer på å ligge klistret til min bakre støtfanger når jeg følger køhastigheten i godt over 80... :p

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Man får bare relevante meldinger ut fra din egen posisjon, regner jeg med? Jeg trenger vel ikke se meldinger fra Finnmark når jeg bor i Agder? Når det gjelder crowdsourcing så tror jeg det kan ha potensiale også på mindre steder, hvis det får litt tid på seg. Jeg vet at mange steder har egne facebook-grupper der man melder fra om sånne ting (særlig med hvor UP er til en hver tid...) ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...