Gå til innhold

Toshiba slipper SSD-pakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo genialt.

Var i en situasjon for et par dager siden, etter å ha bestilt 2 ssd disker at dama har rydda.

Dvs kasta esken min med alt av kabler og skruer (samler alltid alt av cder, skruer, kabler og ekstradeler i esken til hovedkortet når jeg har bygd ny pc)

Så da måtte jeg finne skruer til harddisk og sata 3.0 kabler på nett. Kjip ekstrautgift.

Et større problem er at jeg nå mangler 2 stk 6pin modulkabler til min OCZ strømforsyning. Har ikke funnet noe sted å kjøpe dette seperat :( Har også lest at det ikke går å kjøpe tilfeldig modulsett da OCZ har noen kjipe egenstandarder.

 

Men syns iallefall dette var en god ide så man slipper å etterbestille hvis man i ettertid finner ut at ei ryddeglad dame har kastet deler ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et større problem er at jeg nå mangler 2 stk 6pin modulkabler til min OCZ strømforsyning. Har ikke funnet noe sted å kjøpe dette seperat :(

 

Trodde at det var nesten likt på alle modulære PSUer? Kunne denne ha vært noe: http://www.ebay.com/itm/Dual-6-pin-PCI-express-cable-for-Corsair-AX-modular-PSU-2x6pin-12pin-/190714462839?pt=UK_Computing_Case_Fans&hash=item2c6777c277

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...