Gå til innhold

Nytt Command & Conquer blir gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

nei nei nei nei nei nei nei nei :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

gi meg et solid offline spill med muligheter for mods og en solid singel player kampanje. hvorfor skal alle presses til å spille mp? hva har egentlig skjedd med de gode sp spillene?

Lenke til kommentar

Gratis du liksom!

Å nei du, det tror jeg ikke noe på.Her lukter det DLC`er herfra til Mars, hvorfor skal dette spillet være gratis?

Hva tjener de penger på da?

Tipper det er en kjip kjip grunnpakke som er gratis, men at man må kjøpe en masse småpakker for å få totalopplevelsen.

Å tro noe som helst annet, glem det! :hm:

 

Blir som å annonsere "gratis hus" på finn, men du må ha både tomt og grunnmur, vegger innvendig,tak etc i tilegg.Og disse koster deg da dobbel pris av vanlig, da du forplikter deg til å handle dette av husselger.

Noe slikt...

Endret av ArkArk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratis du liksom!

Å nei du, det tror jeg ikke noe på.Her lukter det DLC`er herfra til Mars, hvorfor skal dette spillet være gratis?

Hva tjener de penger på da?

Tipper det er en kjip kjip grunnpakke som er gratis, men at man må kjøpe en masse småpakker for å få totalopplevelsen.

Å tro noe som helst annet, glem det! :hm:

 

Blir som å annonsere "gratis hus" på finn, men du må ha både tomt og grunnmur, vegger innvendig,tak etc i tilegg.Og disse koster deg da dobbel pris av vanlig, da du forplikter deg til å handle dette av husselger.

Noe slikt...

 

Tror ikke du er helt kjent med Free2Play-konseptet. :)

Lenke til kommentar

F2P? lukter vondt.

 

De økonomiske lover dikterer en ting: At et firma må ha inntekt eller så går det under. Og da er spørsmålet: Hvordan skal EA tjene penger på et spill som er gratis? Jeg ser to alternativer: popups hvert femte minutt med reklame. Eller en sånn pay2win mekanikk vi dessverre har sett mye av i det siste.

 

Det er kanskje mulig at de lager et godt spill og gir det ut gratis, da mot å få publicity, men det er usannsynlig da både EA og C&C er vellkjente merkenavn. Selv om EAs rykte har gått neddover så tror jeg ikke de er villig til å gjøre noe så radikalt for å gjennvinne æren.

Lenke til kommentar

Urk.. skjer med at om jeg liker ett F2P spill, så må jeg risikere å betale fem ganger så mye for spillet nå til dags. Skjedde med demoer for å prøve spillet? Er visst populært å legge inn mekanikker som går ut over gameplay.. trist utvikling :\

Endret av Banandan
Lenke til kommentar

Hadde de ikke egentlig allerede fullstendig ødelagt C&C-franchisen med Command & Conquer 4: Tiberian Twilight?

 

Aldri testet det selv, men ifølge reviews var det ikke engang et RTS lengre.

 

Jeg lengter tilbake til tiden da Westwood sto bak de mest geniale nyskapende spill: Dune 2 og de gamle C&C'ene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...