Gå til innhold

Nå skal Motorola-mobilene bli "kule"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har troen på en slik strategi ja. Heller lage færre mobiler som alle ligger i toppsjiktet, og få et fokus på å gjøre dette til veldig gode alternativer istedet for en hurv med billige pissmobiler som er dømt til å kjøre den versjonen av operativsystemet den ble sluppet med.

 

Vil da kanskje Motorola bli den nye prodesenten av Nexus-mobilene? Er det noe jeg savner innen Android-telfonene så er det mobiler med vanilla Android, altså uten disse bedritne skallene til produsentene (Sense, TouchWiz, Xperia og whatnot).

Lenke til kommentar

Nettopp dette tror jeg markedet trenger og vil ha:

 

1. Færre modeller å gå seg bort i (I'm looking at you Samsung)

2. Telefoner som faktisk blir oppdatert og "tatt vare" på av produsent, ikke bare laget, solg og glemt slik de fleste driver i dag.

3. Vanilla Android

4. Mulighet for å bruke en smartmobil brukbart aktivt og slippe å måtte lade den 2 ganger innen 24 timer.

 

 

Lenke til kommentar

Har troen på en slik strategi ja. Heller lage færre mobiler som alle ligger i toppsjiktet, og få et fokus på å gjøre dette til veldig gode alternativer istedet for en hurv med billige pissmobiler som er dømt til å kjøre den versjonen av operativsystemet den ble sluppet med.Vil da kanskje Motorola bli den nye prodesenten av Nexus-mobilene? Er det noe jeg savner innen Android-telfonene så er det mobiler med vanilla Android, altså uten disse bedritne skallene til produsentene (Sense, TouchWiz, Xperia og whatnot).

 

Det kalles ikke xperia men Timescape UI

Lenke til kommentar

Beste måten å gå frem på er jo å først lage en hipp telefon med noen nye kule funksjoner, som de som vil ha det nyeste og beste som finnes kjøper, dermed sprer ryktene seg i blogger og mobil sider. Så lager de en billigere versjon, kansje en kul musikk telefon til ungdomen. Allerede da er mange mobiler solgt rykter spredd. Men det viktigste er å lage en telefon som slår flaggskipet til konkurrentene.

Lenke til kommentar
Har troen på en slik strategi ja. Heller lage færre mobiler som alle ligger i toppsjiktet, og få et fokus på å gjøre dette til veldig gode alternativer istedet for en hurv med billige pissmobiler som er dømt til å kjøre den versjonen av operativsystemet den ble sluppet med.Vil da kanskje Motorola bli den nye prodesenten av Nexus-mobilene? Er det noe jeg savner innen Android-telfonene så er det mobiler med vanilla Android, altså uten disse bedritne skallene til produsentene (Sense, TouchWiz, Xperia og whatnot).
Det kalles ikke xperia men Timescape UI

 

Ikke timescape heller, men snarere "Rachael UI". Timescape er markedsnavnet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...