Gå til innhold

Rollespill i klassisk stil (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette håper jeg blir bra! Savner gode gammle tur baserte rpg spill!

 

 

Enda en som må på lista da! Får bokmerke sida, selv om det ikke er så mye fart i den ennå. http://www.chaos-chronicles.com/Flere bilder her (gamershell) forresten. For noe godgrafikk.

 

God og god, ser ganske standard ut for 2D spill selv 10 år tilbake.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Dette håper jeg blir bra! Savner gode gammle tur baserte rpg spill!

 

 

Enda en som må på lista da! Får bokmerke sida, selv om det ikke er så mye fart i den ennå. http://www.chaos-chronicles.com/Flere bilder her (gamershell) forresten. For noe godgrafikk.

 

God og god, ser ganske standard ut for 2D spill selv 10 år tilbake.

 

Joda, og grafikken i Batman: Arkham City suger sammenlignet med bildekvaliteten i The Dark Knight Rises, og Skyrim ser håpløst ut sammenlignet med diverse landskapsmalerier jeg har sett på utstillinger.

 

Kanskje du skal sammenligne to like teknologier neste gang, i stedet for å sammenligne noe som er 100% avhengig av artistens kvaliteter (2D-grafikk) mot noe som er avhengig av en haug artister i kombinasjon med en haug programmerere (3D-grafikk). Begge teknologiene har sine styrker og svakheter (3D har langt flere styrker enn 2D i spillsammenheng, for ordens skyld), men å sammenligne 3D med håndtegnet grafikk blir bare for dumt. Det oppnår man ingenting med.

Endret av TiLT42
Lenke til kommentar

Grafikken holder i massevis. Om noe er jeg mer bekymret for at utviklerene ser ut til å ha lagt igjen all form for fantasi (ironisk, tatt sjangeren i betraktning) når de skulle lage settingen for spillet

 

Handlingen foregår i en verden som har blitt oversvømmet av vandøde horder (...) en allianse av alver, dverger og mennesker har begynt å ta fastlandet tilbake igjen.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...