Gå til innhold

Nå kommer de digitale pillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig at man i fremtiden kan behandle flere former for kreft og andre sykdommer lokalt med såkalte nanoroboter.

Da får man en behandling som går direkte på det området som er berørt enten i form av bruk av medisiner eller en form for nanokirurgi. Greier man å lage "nanorobotene" såpass småe at de kan komme fram i områder som er vanskelige kan man stå for en liten revolusjon men for å komme så langt behøver man :

 

Nanoroboter som kan :

*sende informasjon ut og motta informasjon på stedet.

*Utføre eller hjelpe til inngrep i lokaliserte områder.

*Produsere flere nanoroboter ved behov og samtidlig ha evnen til å destruere seg selv ved behov ( i tilfelle kroppen vil reagere på disse etter en hvis stund og man ikke lenger behøver mer hjelp ).

Lenke til kommentar

Ikke for å være paranoid eller noe, men en pille med en microchip som skal overvåke, hadde INGEN fått meg til å ta. Vi går i en farlig retning hva angår overvåkning og inngrep i personvern, men det er visst ingen som ser det...

 

Nå overvåker ikke den så veldig mye da, den sender et enkelt signal til en mottaker på utsiden av kroppen når du har tatt tabletten. Neste signal blir sendt fra neste pille. Dessuten tviler jeg veldig på at legen kommer til å lure i deg slike piller, og dersom det gjelder liv eller død vil jeg tro at de fleste vil la legen følge meg for å bli frisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...