Gå til innhold

Tenåring på sykehus etter Modern Warfare 3-maraton (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke klandre en kid for morens manglende evne til å ta vare på sin sønn -.-

 

Og hvis han i sammenhengende fire dager var våken er dehydrering det minst farlige problemet han har... en insomnia-indusert psykose ville ikke vært uforventet av så lenge uten søvn. Og jeg må si at det overasker at han ble "dehydrert" da det var ingen grunn til å ikke drikke stuff når han spilte :p

 

Men det er amerikanere, hva kan man forvente XD

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ha ha ha,hadde jeg vært like gammel som han så hadde jeg nok bedt min mor holdt kjeft om hun sa at jeg ikke kunne spilt mer...

 

Slik snakket jeg aldri til foreldrene mine jeg.... Stort sett hørte jeg på det som ble sagt, men hindret meg ikke i å klokke mange timer foran pcen når de var på arbeid eller borte på turer ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg bruker mye tid foran spill, men jeg bruker ikke flere DAGER på spill, det er jo helt på trynet. Et barn skal ikke bruke så mye foran spill, ihvertfall ikke over 24 timer da er det ikke rart at noe skjer.. Herregud. Håper virkelig moren mister foreldreretten når hun ikke kan sitte foten ned.

Lenke til kommentar

Leser her at moren får skylden - og for all del, dama burde aldri fått barn, det er tydelig.

Men når man er 15 år gammel burde man fordømre meg være istand til å opprettholde så grunnleggende kroppsfunksjoner som å spasere til kjøleskapet eller springen og hente seg noe å spise og drikke. Dersom mat og vann etter så lite som 1 dag (langt mindre 4) ikke var en prioritet må man jo begynne å lure på om han allerede hadde fått hjerneslag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil da påstå at jeg er en dreven FPS spiller med mine 385 timer i Battlefield 3.

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

 

Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting, dessuten når alle har aim assist ser ikke jeg på det som et problem, å hatt aimassist med mus og tastatur tror jeg bare hadde blitt tull :p Multiplattform ville selfølgelig en PC spiller antageligvis skutt meg lenge før jeg hadde reagert engang, men nå er det sånn at PS3 spillere spiller mot PS3 spillere

Lenke til kommentar

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

Feil. Jeg sa aldri at det ikke går an å sikte med håndkontroller. Jeg sa at det er mye tregere enn mus og tastatur, akkurat som du selv sier litt senere.

 

Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting.

Feil igjen. En vanlig aimbot kan fint settes til å sikte innenfor f.eks. 5 grader, så den ikke sikter før du selv gjør det ganske bra. Dette er akkurat hva aim assist gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...