Gå til innhold

Ny Skyrim-oppdatering til konsollene (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spelte gjennom Skyrim på XBOX. Storkoste meg.

Kjøpte meg ny spel-PC frå Komplett i sommar, og bestemte meg då for å skaffe meg Skyrim der også. Er ein del betre grafikk, og mod moglegheitene gjer jo spelet endo kjekkare.

 

Synd at PS3 eigarar ikkje har fått henda i Dawnguard endo, og at spelet har så store problem på plattforma.

Lenke til kommentar
Bethesda får ikke mer av mine penger, for å si det sånn. Selv om Dawnguard en dag sannsynligvis kommer til PS3 kommer jeg ikke til å kjøpe den.
Trur ikkje dei lid noko umiddelbar naud.

 

Kanskje ikke, men for meg har det en liten symbolsk betydning. Og jeg kan heller bruke penger på en DLC som er laget av et utviklerlag som faktisk setter pris på kjøperne deres (From Soft). Klarer ikke å vente på Artorias the Abysswalker-DLCen til Dark Souls :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artikkelforfatter har vel misforstått litt. Man har kunnet ri på hest i alle versjoner av Skyrim siden lansering. Det er evnen til å slåss fra hesteryggen som så langt har vært forbeholdt Xbox 360 og PC-spillere.

 

Det har du helt rett i. Endret nå. Takk.

Lenke til kommentar
Bethesda får ikke mer av mine penger, for å si det sånn. Selv om Dawnguard en dag sannsynligvis kommer til PS3 kommer jeg ikke til å kjøpe den.
Trur ikkje dei lid noko umiddelbar naud.
Kanskje ikke, men for meg har det en liten symbolsk betydning. Og jeg kan heller bruke penger på en DLC som er laget av et utviklerlag som faktisk setter pris på kjøperne deres (From Soft). Klarer ikke å vente på Artorias the Abysswalker-DLCen til Dark Souls :D

 

um

 

konsol eigere av dark souls får ikkje før jul og pc brukere får om 2 veker så....jeg trekker ein paralel her med ps3 og skyrim mellom konsol og pc med dark souls

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Da er med andre ord PS3 brukere de som sitter igjen med det kjipeste produktet denne gangen også. Spilte oblivion på både Xbox og PS3, men fant ut at de kuleste DLC kun kom til Xbox. Wizards tower, noe med en dagger etc. husker ikke navnene.

Jup ingen DLC for Oblivion på PS3.

Har ingen anelse hvorfor, gjetter en krangel på pris eller noe med fil format typer gjetter jeg.

For skyrim er vel minne en del av problemet, jo mer feature du stapper inn jo mer minne bruker du.

Lenke til kommentar
Da er med andre ord PS3 brukere de som sitter igjen med det kjipeste produktet denne gangen også. Spilte oblivion på både Xbox og PS3, men fant ut at de kuleste DLC kun kom til Xbox. Wizards tower, noe med en dagger etc. husker ikke navnene.
Jup ingen DLC for Oblivion på PS3. Har ingen anelse hvorfor, gjetter en krangel på pris eller noe med fil format typer gjetter jeg. For skyrim er vel minne en del av problemet, jo mer feature du stapper inn jo mer minne bruker du.

 

Nei, ein ekslusivitets-avtale med Microsoft.

Lenke til kommentar
Da er med andre ord PS3 brukere de som sitter igjen med det kjipeste produktet denne gangen også. Spilte oblivion på både Xbox og PS3, men fant ut at de kuleste DLC kun kom til Xbox. Wizards tower, noe med en dagger etc. husker ikke navnene.
Jup ingen DLC for Oblivion på PS3. Har ingen anelse hvorfor, gjetter en krangel på pris eller noe med fil format typer gjetter jeg. For skyrim er vel minne en del av problemet, jo mer feature du stapper inn jo mer minne bruker du.
Nei, ein ekslusivitets-avtale med Microsoft.

De kom på pc også.samtidig som på Xbox.

Da snakker jeg om Oblivion DLC ikke Skyrim der en avtale med M$ gjør at DLC kommer en måned senere til PC. PS3 har også den 1 måneds karantenen, men fortsatt ingen dlc.

Endret av magne.moe
Lenke til kommentar

Spiller på PS3, man burde slette spillet og installere det på nytt forresten, da stoppes visse bug. Som at spillet fryser når du hopper i vannet (Ja det fantes faktisk) PS3 versjonen har fått null kjærlighet så langt, noe som er skuffende, går lett over på pc om det ikke forandrer seg.

Lenke til kommentar

De kom på pc også.samtidig som på Xbox.

Da snakker jeg om Oblivion DLC ikke Skyrim der en avtale med M$ gjør at DLC kommer en måned senere til PC. PS3 har også den 1 måneds karantenen, men fortsatt ingen dlc.

Det var ekslusivitets-avtaler under Oblivion også. Dei kjørte bare ikkje heilt same vilkårene den gangen. >>

OK, regner da med det var ingen DLC for PS3 i det hele tatt, mens ingen regler for PC.

For pc ville det uansett være mulig å hente ut DLC fra en xbox og lage en pc mod av dem.

Ikke for at det hadde mye for seg, kun den store dungeonen var unik sammenlignet med mods.

 

Men dette ble diskutert masse på det offisielle oblivion forumet og ingen hadde noen gode svar.

Det andre er at dette måtte bli rimelig dyrt for M$ Betesada ville jo ønske kompensasjon for alle tapte salg av DLC på PS3, en tidsbegrensing er billigere her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...