Gå til innhold

DayZ blir et frittstående spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."

 

Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II:OA og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

 

Aha. Takk for informasjonen. :)

Lenke til kommentar

Endelig. Hadde han valgt å fortsette med den skittne enginen til Arma 2, tror jeg det hadde blitt et nytt massedrap i Statene. Bohemia Interactive burde prise Dean Hall som en gud, for det er virkelig en massiv prestasjon å få over én million personer til å kjøpe det dritet av et spill.

Nå som han ikke lenger er hindret av Arma 2 sine grenser, kan han lage et spill hvor zombier faktisk er en del av spillet, ordne ødeleggende bugs som duping, og gjøre spillet generelt vanskligere.

I tillegg regner jeg med at Dean aldri kommer til å vurdere BattleEye som no anti-cheat verktøy, med tanke på at det nå nåværende DayZ er et større hack-fest enn Infinity Ward sine underverk...

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

 

dette stemmer heller ikkje, det er arma 2/arma 2 free + arrowhead

 

negative med arma 2 free er dårligere grafisk

 

arma 2/arma 2 free for brettet og arrowhead for spillmotoren som dayz er basert på

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Dette er vel en god nyhet av de sjeldne. Skal bli spennende å se hva dem kan få til. Ser ikke for meg at det tar lang tid før de når kickstarter målet, når det kommer i gang.

 

Ser ikke hvorfor folk som allerede eier spillet skal få spesialbehandling, jeg vil gjette på at dem allerede spiller modden slik den er nå. Og får valuta for pengene slik.

 

Jeg betaler med glede for at utviklerne av DayZ skal ha mest mulig å rutte med for å skape et bedre spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig. Hadde han valgt å fortsette med den skittne enginen til Arma 2, tror jeg det hadde blitt et nytt massedrap i Statene. Bohemia Interactive burde prise Dean Hall som en gud, for det er virkelig en massiv prestasjon å få over én million personer til å kjøpe det dritet av et spill. Nå som han ikke lenger er hindret av Arma 2 sine grenser, kan han lage et spill hvor zombier faktisk er en del av spillet, ordne ødeleggende bugs som duping, og gjøre spillet generelt vanskligere. I tillegg regner jeg med at Dean aldri kommer til å vurdere BattleEye som no anti-cheat verktøy, med tanke på at det nå nåværende DayZ er et større hack-fest enn Infinity Ward sine underverk...

 

DayZ vil mest sannsynlig ta i bruk den nyeste Real Virtuality Engine som også Arma 3 kommer til å bruke, ettersom DayZ Stand-alone vil bli utviklet av Bohemia Interactive. Er helt enig i at hackere er et stort problem i DayZ som en mod, men når det blir utviklet som et eget spill i fremtiden, vil det også åpne for helt nye muligheter for utviklerne til å stenge ute hackere og cheatere.

Lenke til kommentar

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."

 

Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II:OA og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

 

Flere bugs får man med Free-utgaven også. Så rent teknisk sett har du rett, men skal man faktisk ha en mer komplett opplevelse, er ArmA 2 et must.

 

 

Mått bare kjøp arma2 combined operation spille ser så kult ut :)

er det noen som har et clan heller en gruppe jeg kan join og spill med?

Ser for meg det blir litt vanskelig med så mange folk som drar i grupper for å drep alle di ser

 

Noe av magien med DayZ, finner man ved å oppleve nye ting på egenhånd, uten å bli skolert av andre. Blir du med en erfaren gruppe med en gang, så vil de gi deg det beste utstyret, og fortelle deg hva du bør gjøre, hva du ikke må gjøre, osv. DayZ er ikke et MMO. Det har ikke noe end-game. Når du får tak i alt utstyret, ferdes over hele landmassen og skaffer deg noen kjøretøy er det ikke så mye mer å gjøre. Det å bli med en kompis eller tre som også starter på nytt samtidig som deg, vil føles mye mer berikende og belønnende. Det er slik du virkelig ender opp med de gode erfaringene, og de flotte historiene. :)

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II:OA og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.
Flere bugs får man med Free-utgaven også. Så rent teknisk sett har du rett, men skal man faktisk ha en mer komplett opplevelse, er ArmA 2 et must.
Mått bare kjøp arma2 combined operation spille ser så kult ut :)er det noen som har et clan heller en gruppe jeg kan join og spill med?Ser for meg det blir litt vanskelig med så mange folk som drar i grupper for å drep alle di ser
Noe av magien med DayZ, finner man ved å oppleve nye ting på egenhånd, uten å bli skolert av andre. Blir du med en erfaren gruppe med en gang, så vil de gi deg det beste utstyret, og fortelle deg hva du bør gjøre, hva du ikke må gjøre, osv. DayZ er ikke et MMO. Det har ikke noe end-game. Når du får tak i alt utstyret, ferdes over hele landmassen og skaffer deg noen kjøretøy er det ikke så mye mer å gjøre. Det å bli med en kompis eller tre som også starter på nytt samtidig som deg, vil føles mye mer berikende og belønnende. Det er slik du virkelig ender opp med de gode erfaringene, og de flotte historiene. :)

 

Joa kjønner den, men det må da ver litt kulere/gøy å dra med noen friends max 4/5 og lage litt liv. :) Har sett mange clan videor på ytube, så jeg håper på en norsk clan/gruppe som jeg kan join/spill med :)

Endret av (O_o)
Lenke til kommentar

Gode nyheter!

 

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

 

dette stemmer heller ikkje, det er arma 2/arma 2 free + arrowhead

 

 

 

Fiksa:

 

DayZ eksisterer per dags dato som en modifikasjon av Bohemia Interactives krigsimulator, ArmA II Operation Arrowhead. Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II OA, og helst også originalspillet Arma II for best resultat.

 

;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Gode nyheter!

 

"Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II, samt tilleggspakken Operation Arrowhead."Dette stemmer ikke, det holder med ArmA II og Arma II free, men da får du litt dårligere grafikk. Storkoser meg selv i Chernarus med en kompisgjeng og er spent på standalone-utgaven.

 

dette stemmer heller ikkje, det er arma 2/arma 2 free + arrowhead

 

 

 

Fiksa:

 

DayZ eksisterer per dags dato som en modifikasjon av Bohemia Interactives krigsimulator, ArmA II Operation Arrowhead. Om man ønsker å ta del i moroa må man med andre ord være i besittelse av ArmA II OA, og helst også originalspillet Arma II for best resultat.

 

;)

Hvis du leser opp ser du at det originale innlegget ble redigert for en god stund siden, slik at man ikke trenger å gjenta feilaktig informasjon som allerede er oppklart ;) Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Hvis du leser opp ser du at det originale innlegget ble redigert for en god stund siden, slik at man ikke trenger å gjenta feilaktig informasjon som allerede er oppklart ;)

 

Det står fortsatt feil i artikkelen. Dessuten syntes jeg det var på sin plass å skrive det på forståelig og korrekt norsk, håper det går greit ;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...