Gå til innhold

Galaxy Note 2 annonseres i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må da være nok? Synes selv noten til kompisen min ser komisk ut når han holder den til øre for å ringe med :p

 

det er ikke meningen man skal holde telefoner til øret lenger.. man må bruke handsfree... (ellers blir det bøter når man kjører bil

 

Men må si meg litt enig.. den er i største laget som telefon.. men blir nok en sånn på meg når den er kommet ut.. ettersom jeg kunne trengt det for og holde bedre styr på mail osv.. for jobben sin del.

Lenke til kommentar

Sitter ned en Galaxy Note nå og kan meddele at det er en av de bedre telefonene jeg har eid. Dessverre har batteriet blitt svært dårlig etter oppgradering til ICS. Noe særlig større skjerm tror jeg ikke er hensiktsmessig på en mobiltelefon. Men gleder meg til nummer to, håper bare den ikke ligner for mye på Galaxy SIII.

Lenke til kommentar

Det må da være nok? Synes selv noten til kompisen min ser komisk ut når han holder den til øre for å ringe med :p

 

Gjør folk det i noen særlig grad lenger altså? Og bryr de seg om at det ser rart? Synes nesten alle bruker headset (wired eller bt) eller høyttaler nå om dagen jeg; kan nesten ikke huske sist jeg holdt telefonen opp til øret.

 

Uansett moro at Samsung er såpass i støtet og nå i prinsippet har to litt forskjellige toppmodeller som fornyes rundt en gang i året hver og med 4-5 måneders mellomrom :)

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...