Gå til innhold

Hack Facebook, vinn seks millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her bør dere vel kanskje skrive litt mer?

 

Det sitatet det er snakk om fra Facebook er "If there?s a million-dollar bug, we will pay it out".

 

Det er langt ifra det samme som at de deler ut en million dollar for å bli hacket. De fleste bugs/hull blir belønnet med inntil 10 000 dollar, som er langt ifra slik dere fremstiller det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

..det er "lovlig" for sikkerhetstjenesten i usa å hente personlige detaljer uten å underrette noen.

 

Skikkelig bug. Så får jeg en million dollar, da?

 

(By the way - veldig imponert over at hw.no redaksjonen er så godt informert at de til og med har plukket opp på den nye trenden i hacker-miljøet med å bruke hette-genser mens du hacker).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her bør dere vel kanskje skrive litt mer?Det sitatet det er snakk om fra Facebook er "If there?s a million-dollar bug, we will pay it out". Det er langt ifra det samme som at de deler ut en million dollar for å bli hacket. De fleste bugs/hull blir belønnet med inntil 10 000 dollar, som er langt ifra slik dere fremstiller det.

 

Mixy gjør meg bare mer forvirret. Hvis jeg klarer å hacke facebook (har ikke peiling per dags dato) så får jeg 6 millioner kroner. Men de kan jo da ikke straffe meg for å ha forsøkt, ikke sant?

 

Blir de hacket er det jo en bug.....

 

Lenke til kommentar
Mixy gjør meg bare mer forvirret. Hvis jeg klarer å hacke facebook (har ikke peiling per dags dato) så får jeg 6 millioner kroner. Men de kan jo da ikke straffe meg for å ha forsøkt, ikke sant?

 

Blir de hacket er det jo en bug.....

 

De belønner deg så lenge du ikke bruker sikkerhetshullet eller sprer det. Hvis du melder det inn vil du bli belønnet.

 

Hvor mye du får avhenger av hvor stort sikkerhetshull du har oppdaget. Normalt får man ikke mer enn 500-1000$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...