Gå til innhold

1,3 millioner har skaffet seg Battlefield 3 Premium (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får trøste oss med at EA kjører seg selv i grøfta slik de holder på.

 

I tillegg har EA en vane å lyve og leke med tall for å se bedre ut (se på subscribers til SW:TOR for eksempel), så 21 millioner brukere? Tipper jeg står som en bruker, og jeg har ikke starta Origin siden en uke eller to etter BF3 kom ut. Det som er interesant er aktive brukere, å se bølgen til Steam-brukere som viser en peak på ca 4.5 mill hver dag.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Får trøste oss med at EA kjører seg selv i grøfta slik de holder på.I tillegg har EA en vane å lyve og leke med tall for å se bedre ut (se på subscribers til SW:TOR for eksempel), så 21 millioner brukere? Tipper jeg står som en bruker, og jeg har ikke starta Origin siden en uke eller to etter BF3 kom ut. Det som er interesant er aktive brukere, å se bølgen til Steam-brukere som viser en peak på ca 4.5 mill hver dag.

 

Tro meg, jeg er glad i Steam og Valve sine produkter, men det betyr ikke Steam IKKE jukser med sine tall.

 

Syns det er kjedelig å se folk som konstant leter etter (og finner opp) dritt om EA, Ubisoft og hvem det måtte være. Ja, de har sine svin på skogen, men det er jeg ganske sikker på de aller fleste selskap i spill-bransjen har til en viss grad.

Lenke til kommentar

Jeg har selv premium, men det er i hovedsak bare pga EN ting, og det er at det er billigere å kjøpe premium enn å kjøpe en og en DLC :)

 

Det er flere ting med premium jeg egentlig ikke vil ha, eller som jeg ikke ser poenget med.

"Prioritert kø" vil jeg ikke ha, though jeg innrømmer at det er litt greit

Den nye knvien er jo bare teit, vil at det skal stå "Knife" når jeg dreper og ikke navnet på den nye stygge kniven

"Double XP" eksklusive hendelser. Totalt usesless. Hva fan skal man med det? Det bare fucker til Score Per minute statistikken

Lenke til kommentar

Kjøpte det jeg, enkel underholdning i ny og ne. Verdt pengene :) Skulle gjerne kjøpt noe annet om det fantes alternativer som var bedre. Heller dette en CoD.

 

Nå om tiden går det i DayZ uansett, 10 ganger så artig for en brøkdel av prisen med ArmA2 "på kjøpet". Får vel teste ArmA2 også etterhvert.

Lenke til kommentar

Er det Premium navnet "haters" reagerer på?

Preorder 4xBF3 expantions, ville det vært bedre? (Jeg og mange med meg hadde allerede Back to Karkand).

Som mange andre skriver er dette med prioritert plass uvesentlig.

men for 4 expantions synes jeg det er vel verdt det.

Akkurat som min pre-order av Xenonauts og Natural Selection 2.

Det er ting jeg vet jeg skal ha. Hadde det vært abonnement ville veien for meg vært svært mye lengre, men forhåndskjø har jeg strengt tatt ikke noe problem med.

Jeg tenker heller ikke så mye på utgivere generellt, heller studioet som står bak. Og våre svenske venner støtter jeg gjerne med et forhåndskjøp siden det sikkert trygger BF 4 enda mer ;)

Lenke til kommentar

Er det Premium navnet "haters" reagerer på?

Preorder 4xBF3 expantions, ville det vært bedre? (Jeg og mange med meg hadde allerede Back to Karkand).

Som mange andre skriver er dette med prioritert plass uvesentlig.

men for 4 expantions synes jeg det er vel verdt det.

Akkurat som min pre-order av Xenonauts og Natural Selection 2.

Det er ting jeg vet jeg skal ha. Hadde det vært abonnement ville veien for meg vært svært mye lengre, men forhåndskjø har jeg strengt tatt ikke noe problem med.

Jeg tenker heller ikke så mye på utgivere generellt, heller studioet som står bak. Og våre svenske venner støtter jeg gjerne med et forhåndskjøp siden det sikkert trygger BF 4 enda mer ;)

 

Godt svar!

 

Det er bare masse haters som absolutt må klage på alt.

De klarer ikke å forstå at premium gir deg litt ekstra funksjoner + det er billigere en expansions.

Synd, men sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...