Gå til innhold

Hils på Sony LT29i Hayabusa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urrrrrk hadde virkelig lyst på noe annet en Sony nå... men denne ser jo lekker ut. Min SE K810i hadde så jææækla bra kamera at det var en skikkelig skuffelse å få Xperia Arc S nå. Kamera er det eneste bra med denne telefonen. Om Sony SLUTTER å BRYTE inn alskens IDIOT-ware som gjør at telefonen hakker og restarter fra dag 1 pga minnetrøbbel, ja DA har de meg på kroken nok en gang tror jeg.

Lenke til kommentar

Kan ikke noen please være så snill å i det minste prøve å komme med et litt mere interesant design snart. Nye mobiler er snart kjedeligere enn sandvolleyball og tennis i OL.

 

Snakker vi sandvolley og tennis for kvinner eller menn?

 

Men alvorlig talt så er jeg litt enig, det eneste som er synd er at historien gang på gang har vist at folk handler ganske tradisjonelt. Dermed er det mest penger å tjene på å ikke avvike så mye fra det som funker.

Lenke til kommentar
Kan ikke noen please være så snill å i det minste prøve å komme med et litt mere interesant design snart. Nye mobiler er snart kjedeligere enn sandvolleyball og tennis i OL.
Snakker vi sandvolley og tennis for kvinner eller menn?Men alvorlig talt så er jeg litt enig, det eneste som er synd er at historien gang på gang har vist at folk handler ganske tradisjonelt. Dermed er det mest penger å tjene på å ikke avvike så mye fra det som funker.

 

Menn.

Lenke til kommentar

Må bare si meg helt uenig. Denne var rett og slett lekker. Hva vil du ha av design da? Båtform og taster stilt opp på god gammeldags skive telefon vis? Vel, Nokia har prøvd begge varianter, og ingen slo ann. ;)

 

Trenger ikke nødvendigvis å se ut som en båt, men litt mer spennende design er ikke vanskelig å prestere. Det finnes et utall av utrolig fine prototyper på nettet, ikke er de så sære at de faller helt ut. Se på bildet, de er jo bortimot kliss like? Litt mer elegant kansje? Når man betaler 5 lapper for en mobil så burde det være mulig å få noe annet enn sort plast med ei blank ramme rundt.

Lenke til kommentar

Jeg må si, etter å ha prøvd Sony GX på Sony huset her i Japan. Den føles mye bedre i hånda enn Acro og S gjør, og jeg liker virkelig følelsen av den. Og bildene, selv med det begrensede utvalget man har å ta bilde av ved en visningstelefon, har vanvittig bra kvalitet, i alle fall sammenlignet med min Arc. Generelt er dette en telefon jeg vil ha til jul, som om noen har lyst til å sende meg en, blir jeg ikke fornærmet :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...