Gå til innhold

Mists of Pandaria har fått utgivelsesdato (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men det var en som nevnte over her at en exp pack nr 5 er under planlegging..

Selv om mange koser seg så er det fortsatt mange år siden WoW var på sitt absolutt beste. Det vil nok de fleste som har spilt Vanilla/Tbc være helt enige i.

Å det blir garantert ikke bedre enn det har vært, så det er på tide å gi seg nå. Det er en fin balanse mellom fornying av innhold som har noe for seg og melking. De heller mer å mer over mot melking :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del setter faktisk pris på utvidelser, uten mye nytt innhold så dør jo spillet helt ut. Er helt enig at den unike følelsen spillet hadde tilbake i Vanilla dagene aldri kan bli matchet, men samtidig så er jeg ikke enig at spillet er noe spesielt dårligere per i dag av den grunn.

 

De fleste spillmekanismene og selve innholdet holder generelt et høyere nivå i dag enn det gjorde tilbake i 2005-2007, problemet er bare det at de som har gått lei World of Warcraft har gått lei hele konseptet men det gjør ikke spillet noe dårligere av den grunn, man må klare å skille mellom det at man selv går lei av noe kontra det at et spill har blitt elendig.

 

 

Hadde ikke Mists of Pandaria kommet nå så hadde jo World of Warcraft stagnert fullstendig, det inneholdet som kom med Cataclysm er spilt igjennom av 90% av de halvveis aktive spillerne, da må selvfølgelig nye utvidelser og innhold på plass om Blizzard ønsker å holde maskinen i gang. Det er fremdeles flere millioner aktive spillere, flere enn de fleste andre MMO-spill har til tross for at de er langt nyere og mer "moderne" og det å bare slutte med utvidelser og legge spillet dødt når det fremdeles har en såpass stor og aktiv spillerbase er etter mitt syn ren idioti og ikke minst illojalt mot de som fremdeles spiller.

 

 

Hva skal vi som fremdeles koser oss med World of Warcraft gjøre når vi har spilt igjennom det meste av Mists of Pandaria innholdet om det ikke skal komme en ny utvidelse?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

RamGuy har noen gode poeng her. Ingen grunn til å slutte å lage utvidelser når millioner av mennesker forventer at de skal gjøre akkurat det. Det viktigste er at utvidelsene holder høy kvalitet, og som RamGuy nevner er det nok mange som ikke klarer å skille på godt innhold og det at man har gått lei av et spill.

 

Men selv om jeg gleder meg til å se hva Mists of Pandaria har i vente, må jeg innrømme at jeg er mye mer interessert i Titan. Utrolig at et selskap med 4-5000 ansatte har holdt så tett om dette i så lang tid. Vi aner ingenting om hverken settingen eller mekanikkene. Det som kanskje er mest spennende er om Blizzard faktisk prøver å levere et "next-gen MMO" og at de prøver å revolusjonere sjangeren, eller om de "bare" vil ekspandere på den oppskriften de var med på å skape og standardisere.

 

Siden det ikke blir noe BlizzCon i år så er det vanskelig å si når vi får noe info om det, kanskje BlizzCon neste år? Tipper vi i det minste har fått en teaser-trailer iløpet av høsten 2013.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Er mulig jeg også har spilt det så mye at jeg ikke merker at kvaliteten fortsatt er høy, ja. Er fortsatt kjempe glad i wow, men jeg klarer aldri sitte lenge med det, eller noen andre spill vel å merke:P vokst fra meg det å spille masse i strekk, det er også grunnen til at jeg er litt lei wow, da det krever mye spilling for at det er gøy imo.

 

Men det jeg mener, det er ikke lenge til de har holdt det i live for lenge. er kjedelig om folk skal spille det ihjel, så ingen husker hvor bra det egentlig er/var. sliter med å formulere meg nå, ligger i senga å skriver fra mobilen, trøtt..

 

edit: spent på titan jeg også, håper virkelig at de gidder/klarer å finne opp noe helt nytt. da det er massevis av mmo's som følger samme oppskrift. lengesiden noen har skapt noe som virker nytt men, samtidig bra.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

For meg så vil den følelsen jeg fikk gjennom vanilla WoW aldri bli matchet. Hverken av WoW eller av andre spill. Grunnen er at det var mitt første spill av den typen hvor verden var så enorm og massiv. Før jeg ble kjent rundtom i Azeroth så var spillet så enormt at det nesten var overveldende, og det var folk å møte på over alt i spillet. Deet betyr likevel ikke at jeg ikke gleder meg til MoP :)

Lenke til kommentar

Nok en skvett hjernedød underholdning fra Blizzard som får automatiske 10/10 av anmeldere tenker jeg , eller mulig de våger seg på en 9.5 ( ikke under dette for å tape ansikt). De som elsker WoW , gratulerer med ny ekspansjon :)

 

Jeg tror ikke de ville hatt 10 millioner spillere om innholdet ble ansett som hjernedødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...