Gå til innhold

? Nå bytter Apple bunnplugg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikset: Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia Apple!

 

Ser for meg stereoanlegg med Apple-plugg som plutselig blir ubrukelig når batteriet i iDingsen stryker med 2 dager etter reklamasjonstiden og ikke er mulig å bytte ut.

 

Om proprietære løsninger er det deilig å kunne si "Hva var det jeg sa?" :) Nå sitter dere i saksa.

 

lukter jeg ett intenst Applehat? ^^

 

De kommer nok med ett adapter, og ja, kommer sikkert til å koste hundrelappen også, men det er det verdt vil jeg si hvis man allerde har vært så "dum" og kjøpt en docking med musikkanlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste tilbehøret jeg kommer på i farten er en gammel høyttaler fra Biltema som jeg bruker med den gamle iPhonen min på jobben.

Tror neppe denne høyttaleren holder lengre enn telefonen, så ja jeg kommer nok til å bytte den ut, MEN neppe til en med evt. ny kontakt.

Airplay dekker alt det andre for min del.

Lenke til kommentar

Tror det godt kan hende at de bytter ut kontakten.

De droppa dvd skuffa på MacBook Air fordi de mente at App Store like gjerne kunne brukes, og at du da kunne få en penere maskin uten.

Dette ser det ut til at de kan gjøre nå med kontakten, at de mener at kontakten bare er i veien og at Air Play like gjerne kan brukes

Lenke til kommentar

Jeg håper på en trådløs standard for fremtiden. Det er ingen vits i en diger kontakt med 30 pinner på en liten iPhone.

Det burde være standard micro-USB for lading, og hvis mulig overføring av bilde og lyd. Om USB3 er for treg eller dette er teknisk umulig, bør de bruke AirPlay.

 

Rart ikke Apple har tenkt på dette før?

Apple er jo kjent for elegante løsninger, og de er store fans av trådløs teknologi som erstatter kabler.

Håper de nå bruker trådløs teknologi i dokkingstasjonene.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...