Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

disse jævla android anbefalingene begynner å bli i det meste laget nå..... synest jeg ser dem vær jævla helg...

 

Med tanke på det ekstreme volumet med spill som slippes til Android og iPhone så er det vel langt flere som blir oversett og glemt i dette markedet enn for konsoller - til tross for hyppige oppsummeringer.

 

Ikke minst så er dette ofte (men ikke alltid) enklere spill som ikke tar ukesvis å teste ut, og det gjør jo at man kan skrive om langt flere pr. arbeidstime.

 

Men forøvrig helt enig med deg - få gjerne flere konsollomtaler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

disse jævla android anbefalingene begynner å bli i det meste laget nå..... synest jeg ser dem vær jævla helg... hva med å ha en sånn jævla 'månedens anbefalte' for ps3,x360,wii etc så man kan få litt variasjon for poker... just saying.

 

Vi veksler mellom å ha Android- og iOS-anbefalinger hver andre uke. Det vil si at det kommer en "Månedens anbefalte Android-spill"-artikkel i måneden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Verdt å merke at Cthulhu saves the world eksisterer på Steam også for en like billig penge, kan hende noen vil ha det på en laptop istedet. Anbefales sterkt.

 

Ser også at dere sier det tar en uforventet vending, den vendingen er at han mister sine krefter og får å få dem igjen må han redde verdenen.

Endret av Gausland
Lenke til kommentar

Kjøpte Max Payne, spilte det i omtrent en halvtime, før jeg fant ut for godt at slike spill ikke fungerer på mobil. Gikk tilbake til Reckless Racing. Kontrollsystemet i Max Payne fungerer rett og slett ikke. Det går an å sikte med, for all del, men akkurat som i GTA føler en erfaren spiller til enhver tid at en mus ville gjort jobben mye enklere. Det er en kamp mot kontrollene, ikke mot utfordringene i selve spillet, og derfor langt fra en trivelig opplevelse for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...