Gå til innhold

Bilder av ny PlayStation 3-modell lekket (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det blir en type luke, noe ala Gamecube på toppen? Lever vi ikke i 2012? ''tar mindre plass under tv'n'', hvordan kan den gjøre det? Er jo ikke mulig å sette den inn i et smalt skap dersom den får en vippe luke på toppen?

(tar forbehold om at jeg har misforstått, og tabbet meg skikkelig ut her=

Lenke til kommentar

Prøver å tyne mest mulig penger ut av dumme folk..

 

Kunne jo istede brukt tiden på å bygge en ny konsoll, som er bakover kompatibel..

 

Troller du eller er du berre uviten?

 

Nå skal vi ta ein titt, Playstation 1 solgte 35 millioner konsoller etter at PS2 va kommet ut.

PS2 solgte (og fremdeles gjør) 40+ millioner etter at PS3 kom ut.

Dette er tall Sony har kommet ut med på GamesCon,E3 osv.

 

 

Og her er ein liten peikepinne, SONY driver med å lage ein ny konsoll, akkurat som Microsoft gjør osv og dei har nok gjort det siden 2006/7.

Dei lager nye versjoner for å bruke nyere og billigere teknologi, som vil gjøre den meir stillegående, bruke mindre strøm osv, og ja det er jo altids folk som kjøper ein for den er billig.

 

 

Russland, Japan, Kina, Sør Amerika, Afrika,Bulgaria og mangen flere nasjoner selger Playstation 2 enda og salget går ikkje akkurat svimmlende bra men det er rom for det og når prisen er under 500 kroner for ein heilt ny super slim Playstation 2... vel da har alle folk råd til det.

 

Etter att Playstation 3 kom på markedet i 2006 så har det kommet flere hundre spill ut på PS2, SONY garantere 10 år med support, ikkje sånn som Microsoft gjorde med xbox der dei droppet den nærmest over natten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Prøver å tyne mest mulig penger ut av dumme folk..Kunne jo istede brukt tiden på å bygge en ny konsoll, som er bakover kompatibel..

Vel, disse blir forhåpentligvis ikke særlig dyre. Da får man en boks som kan fungere fint for mediaavspilling (blu-ray, strømming fra PC) og en spillkonsoll som fortsatt vil være aktuell. Hadde jeg skulle kjøpt meg ny mediaboks og samtidig vært litt interessert i å spille spill hadde den nok stått passe høyt på lista selv i 2012.

 

Lenke til kommentar

Bra! Bruk tid og penger på å videreutvikle en allerede eldgamell maskin som har vært utdatert i mange år!

Lurer også stakkars uvitende folk til å kjøpe en splitter ny ps3 i 2012, et eller to år før den nye generasjonen... :thumbdown:

De utvikler utgaver som er mindre og billigere å produsere, så prisen på en slik vil nok bli billigere enn en Slim.

 

Om noen ønsker en PS3, Wii eller 360 i år ser jeg virkelig ikke noe galt i å kjøpe en maskin. De er på vei til en ny generasjon, men om man ikke har noen konsoll og man ønsker å kjøpe en, så kan man enten vente et par år, eller kjøpe en til en billigere penge nå og faktisk spille mens man venter.

 

Prøver å tyne mest mulig penger ut av dumme folk..

 

Kunne jo istede brukt tiden på å bygge en ny konsoll, som er bakover kompatibel..

PS2 solgte bra lenge etter PS3 kom på markedet, så skjønner godt at de ønsker å komme med nye og billigere versjoner av PS3.

 

Om denne er bakoverkompatibel med PS2 og PS1, så er sikkert det for mange en grunn til å kjøpe den alene. Uansett, bakoverkombatibilitet er nok viktigere i starten av en ny generasjon enn i slutten av en.

 

Ryktene sier forresten at Sony har jobbet med PS4 i et par år nå, så de bruker nok tiden til å utvikle en ny konsoll også. Sony og MS må være komplette idioter om de ikke vendte blikket mot en ny generasjon når Nintendo kom med informasjon om Wii U, mest sannsynlig har nok begge startet planlegging for neste generasjon lenge før Nintendo kom med informasjon om Wii U.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Da får man en boks som kan fungere fint for mediaavspilling (blu-ray, strømming fra PC) og en spillkonsoll som fortsatt vil være aktuell. Hadde jeg skulle kjøpt meg ny mediaboks og samtidig vært litt interessert i å spille spill hadde den nok stått passe høyt på lista selv i 2012.

 

Sluttet å bruke PS3 some mediaboks når cinavia kom

Laster du ned filmer så bør du holde deg langt unna

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Da får man en boks som kan fungere fint for mediaavspilling (blu-ray, strømming fra PC) og en spillkonsoll som fortsatt vil være aktuell. Hadde jeg skulle kjøpt meg ny mediaboks og samtidig vært litt interessert i å spille spill hadde den nok stått passe høyt på lista selv i 2012.
Sluttet å bruke PS3 some mediaboks når cinavia komLaster du ned filmer så bør du holde deg langt unna

 

Alt du trenger å gjøre er å sette lyden til DTS så slipper du problemer med cinavia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...