Gå til innhold

Snart kan Galaxy Note få en oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!! Da oppgraderer jeg garantert fra min Note1 til Note2. Har opp i gjennom årene hatt flere titalls mobiler (laaangt over gjennomsnittet interessert i elektroniske duppedingser) og kan med hånden på hjertet si at Note'n slår disse med flere heste lengder. I begynnelsen var den uvant stor, men det gikk over etter et kvarters tid. Kan aldri tenke meg å downsize igjen. Den fysiske størrelsen og ikke minst skjermstørrelsen er for meg tilnærmet perfekt. Kan de klemme inn en enda større skjerm i Note2 uten å øke den fysiske størrelsen vil jeg bli en meget lykkelig 43 åring:-) Venter i spenning...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nice!! Da oppgraderer jeg garantert fra min Note1 til Note2. Har opp i gjennom årene hatt flere titalls mobiler (laaangt over gjennomsnittet interessert i elektroniske duppedingser) og kan med hånden på hjertet si at Note'n slår disse med flere heste lengder. I begynnelsen var den uvant stor, men det gikk over etter et kvarters tid. Kan aldri tenke meg å downsize igjen. Den fysiske størrelsen og ikke minst skjermstørrelsen er for meg tilnærmet perfekt. Kan de klemme inn en enda større skjerm i Note2 uten å øke den fysiske størrelsen vil jeg bli en meget lykkelig 43 åring:-) Venter i spenning...

 

Enig-er selv 59 og mobilgal. Note er helt fantastisk-på alle måter-størrelsen er en vanesak. Prisen er lav med tanke på hva en får. Liker mange av topptelefonene på markedet-men blir uvel når jeg ser mennesker betale nesten 5000 kr for et glassleketøy fra Apple. Batteritiden i nåværende Note er ufattelig bra-den går faktisk utenpå Razr Maxx også-har den også. Lgoghd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...