Gå til innhold

Markedet holder pusten for WP8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt Windows Phone i dag om jeg trengte en telefon i dag. Det gjør jeg ikke, så jeg venter med glede. Vet imidlertid ikke hvor surt dette er i forhold til f.eks. Android-oppdateringer. Forhåndsbestilte Galaxy S (1) for om lag to år siden (juni/juli?). Første oppdatering kom i januar-februar (2.2) og neste i april eller deromkring (2.3). Siden har det vært stille fra den kanten. Man må nesten trikse litt på egenhånd for å være oppdatert. Det er vel der forskjellen ligger, at man med WP ikke kan dette i like stor grad(?). Bruker for øvrig Galaxy S fortsatt, så jeg ser ingen grunn til at Lumia 900 vil bli en dårlig telefon når WP8 kommer.

Lenke til kommentar

Hadde ikke Windows Phone vært vel, Windows, så hadde jeg kanskje vurdert å kjøpe en Windows-telefon selv. Har fått lekt med en av HTC-modellene på jobben og den er utrolig rask og grei i bruk. Er ingen smålagg i menyene som selv kraftige Android-telefoner er hjemsøkt av.

Lenke til kommentar

Med en android-modell, har du svært gode sjanser for å finne custom mods med nyere versjon av operativsystemet. Overveldende gode, faktisk.

 

Windows Phone - not so much. De har løsnet litt fra gammeldags tenking når det gjelder en telefon - en firmware, men ikke så mye.

 

Nokia hadde ting på stell med Maemo-platformene. N900 og N9 har lagt opp til å støtte dual boot og flere OS på samme telefon. Synd Nokia tok selvmord.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...