Gå til innhold

SpaceEngine tar deg med ut i rommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.

 

Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt.

 

Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden.

De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Det lider fortsatt av krasj, noe som er litt synd, men kan ikke forvente så mye siden det fortsatt er en beta-versjon. Men det er fortsatt utrolig gøy å utforske nye steder i universet. Btw; i tillegg til videoen i artikkelen finnes det flere videoer på youtube som viser programmet i bruk, blandt annet denne, som viser noe av det som er nytt i siste versjon: http://www.youtube.com/watch?v=3bH4KleneFM

Endret av janskalvik
Lenke til kommentar

Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.

 

Vet ikke hvem Ian er. Men "Infinity The Quest for Earth" lages av en meget talenltfull kar ved navn Flavien Brebion, kalt "Infinity Admin" på forumet. med god hjelp av en tidligere Epic Games ansatt; Keith Newton.

 

Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.

 

Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt.

 

Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden.

De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt.

 

Infinity er langt ifra lagt på is. De holder enda på med spilmotoren sin, og de har gjort, ikke akkurat store. men viktige fremskritt i utviklingen. Dette er et ambisiøst prosjekt, og tar dermed lang tid. det betyr ikke at det har stoppet.

 

Hvis noen vil vite mer, kan jeg anbefale dere å sjekke ut hjemmesiden til spillet deres her, eller Keith Newton's twitter her.

 

Når det er sagt, så er SpaceEngine et helt fantastisk program! Og når det gjelder astronomisk nøyaktighet kombinert med grafikk, så gjør ingen det bedre.

Lenke til kommentar
Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.
Vet ikke hvem Ian er. Men "Infinity The Quest for Earth" lages av en meget talenltfull kar ved navn Flavien Brebion, kalt "Infinity Admin" på forumet. med god hjelp av en tidligere Epic Games ansatt; Keith Newton.
Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.
Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt.Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden.De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt.
Infinity er langt ifra lagt på is. De holder enda på med spilmotoren sin, og de har gjort, ikke akkurat store. men viktige fremskritt i utviklingen. Dette er et ambisiøst prosjekt, og tar dermed lang tid. det betyr ikke at det har stoppet.Hvis noen vil vite mer, kan jeg anbefale dere å sjekke ut hjemmesiden til spillet deres her, eller Keith Newton's twitter her.Når det er sagt, så er SpaceEngine et helt fantastisk program! Og når det gjelder astronomisk nøyaktighet kombinert med grafikk, så gjør ingen det bedre.

 

Du har selvfølgelig helt rett. Jeg har fått for meg at han heter Ian men takk for at du korrigerte meg. Etter å ha spilt Eve i utallige år har jeg lagt det 90% fra meg (innom og holder markedet igang ;) ) og venter på infinity.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...