Gå til innhold

Gjør seg klar for ny TV-trend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns RiksTV først og fremst skal rydde opp i problemene til den skandaleomsuste PVR'en sin (Grundig 8860) før de begynner å kødde med så mye annet rart. Makan til slapp service skal man lete lenge etter.

 

Helt ufattelig at de enda ikke har fått ut ny software som retter de mange og alvorlige feilene denne har, og særlig med tanke på det store antallet de har solgt!

Lenke til kommentar

Enig angående Risk-TV, jeg var innom 3 av de dritt-boksene som de tvang meg til å kjøpe, ingenting som fungerte før jeg kjøpte meg cam til nye TV`en. Eneste de er gode på er oppsøkende salg og markedsføring. Løs problemene og kompanser eksisterende kunder før dere starter med nye ringerunder for å selge flere tjenester.

Endret av friskies
Lenke til kommentar

Jeg ble RiksTV-kunde for noen få måneder siden, og da sendte de med meg en Samsung-dekoder. Ingenting galt med den, fungerer faktisk ganske så godt! Så det er nok lys i enden av tunnellen :-)

 

At det finnes mye billig og dårlig dekoder-hardware (og software) der ute, er vel neppe noen nyhet..

Synd at leverandører sjelden tenker kvalitet gjennom alle ledd. Hjelper f.eks. ikke å ha verdens feteste parabol, hvis dekoderen er søppel!

 

Har prøvd å lese artikkelen et par ganger nå, men hvirker som at "journalisten" har glemt å spørre om hva som er nyheten. Jeg fant iallefall ikke mye substans …

Lenke til kommentar

Syns RiksTV først og fremst skal rydde opp i problemene til den skandaleomsuste PVR'en sin (Grundig 8860) før de begynner å kødde med så mye annet rart. Makan til slapp service skal man lete lenge etter.

 

Helt ufattelig at de enda ikke har fått ut ny software som retter de mange og alvorlige feilene denne har, og særlig med tanke på det store antallet de har solgt!

 

Grundig 8860 er ikke en boks som akkurat har imponert meg heller akkurat..

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

TV har blitt en vits de siste årene, jeg har aldri sett så lite på TV som nå (2 timer i uka maks).

Dette skyldes dårlig utvalg av serier som jeg finner 1-2 år før de sendes. Nyheter får jeg via alle nettaviser også med filmklipp. Filmer ser jeg ikke lenger på TV, de er for gamle og i SD kvalitet.

 

TV industrien nærmer seg en sakte død om flere tenker som meg, elendige dekodere (vi har CD til 3500, den er søppel), elendige tjenester som byr en imot. Filmleie er bare flaut, betal heller 200 kroner mnd og stream ubegrenset slik som spotify er på musikk...

 

Hva tenker dere andre her inne, hvor mye ser dere på TV? Jeg bruker kun datamaskinen: Nettaviser, Facebook, Torrent (film, tv-serier), Spotify og iTunes.

Lenke til kommentar

Personlig sluttet jeg for mange år siden, TV er dyrt og lite fleksibelt, man får kjøpt mange serier for prisen av ett TV-abbonnement, og man får se det når man vil. Nyheter får jeg fra nett og avis, for folk som ser mye på den sporten som sendes på TV så skjønner jeg at det er mer viktig dog,

 

AtW

Lenke til kommentar

Har også sluttet med tv for flere år siden. Den sporten som interesserer meg sendes ikke uansett. TV er pakka fullt i reklame (med 150% lydvolum), ufleksibelt og dyrt i forhold til hva en sitter igjen med. Betaler for masse søppel en ikke er interessert i. Jeg spår også døden til kringkastningstv, det tar nok noe tid, men nettet er fremtiden her også. En sånn "hybridløsning" har jeg veldig lite tro på, da er det bare å gå for 100% nett. Forøvrig synes jeg også denne "nyheten" var tynn, hva er egentlig det nye produktet ??

Lenke til kommentar

Da har du ikke prøvd Canal Digital. De har en ubrukelig dekoder. Og de er klar over det, men det virker ikke som om de bryr seg. De kom med en oppdatering, men en gjorde bare dekoderen værre :(

 

Til deres forsvar så har de kutta all kontakt med sagem og den nye dekoderen er fantastisk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...