Gå til innhold

Anmeldelse: Pro Cycling Manager 2012 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cyanide har havnet i en ond sirkel, med tanke på at de ikke er et godt nok spillstudio til å få til noe ordentlig på et år uten solid finansiering, og spillet deres er såpass nisje at pengene aldri kommer inn for alvor. Tror kanskje det ville blitt mer interesse rundt spillet om et annet spillstudio også fikk sjansen til å gjøre det bedre, eller med en løsning som CoD-serien hadde, med Treyarch og Infinity Ward som sto for annethvert spill. Jeg tror flere sykkelfans ville blitt interesserte i spillet om det var litt større forandringer og litt høyere standard på spillet, på lik linje med hærskaren av fotballfans som årlig kjøper FM, om enn i litt mindre skala.

 

Kjøper fortsatt PCM nesten hvert år, men enden på visa er at jeg sitter med de gamle spillene istedenfor de nye. Spiller f.eks. fortsatt PCM10 foran PCM11.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Når det gjelder hastigheten under rittene kan dette enkelt justeres med +/- på talltastaturet i stedet for med musen. Og kameravinkelen kan justeres ved å holde inne Alt + musen. Slik får jeg alltid den kameravinkelen jeg vil ha. Ellers må jeg si meg enig i mye av anmeldelsen. Spillet føles uferdig hvert år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...