Gå til innhold

Unboxing: Sony Xperia Go


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløs telefon. Elendig oppløsning ift skjermstørrelsen. Mali og dobbeltkjerne på 320 x 480? Eller for den del sammens med 512MB RAM. Ikke en eneste ting som kan utnytte en tredjedel av potensialet i Mali og dobbeltkjerne A9 over den oppløsningen. Snakk om å ikke se sine egne produkter i sin helhet.

 

Hvorfor ikke en enklere Adreno/PowerVR på en 854x480 - eller qHD-skjerm? Evt. med enkeltkjerne på 1.0 - 1,5Ghz også for å kompensere prisen mot bedre skjerm.

 

Beholdt de ingen kompetente folk etter de kjøpte ut Ericsson?

 

Pinlig at den eldgamle DEFY (ca 1500kr) fremdeles er en bedre mobil, som også er offisielt støttet av cyanogenmod med Android 4.0 ICS. Kjører stabilt 1Ghz, og har like mye RAM som Xperia Go og GPU som passer ift resten av specs, og med langt høyere skjermoppløsning. DEFY+ bedre enn den igjen, og billigere enn Xperia Go.

 

Motorola laget også en billigtøffing (Defy Mini) i januar i år med samme oppløsning (fordelt over riktigere 3,2") og RAM som Xperia Go, men de ga den en mer passende Snapdragon CPU nedklokket fra 1Ghz til 600 Mhz, og Adreno 200 GPU, da alt høyere er så ubegripelig bortkastet. Mini har også større batteri, 1650 kontra 1305 mAh, altså 26,5% høyere kapasitet, samt mer strømgjerrig CPU i Defy Mini. Vet Sony har jallet litt om at de skal være så mye mer strømeffektive med sine nye, men ingenting tyder på det.

Lenke til kommentar

Ikke noen som har fått testet telefonen ennå ? Finner fremdeles ikke noen tester på nettet heller :(

 

Hei, beklager sent svar. Vi er nå i full gang med testingen av telefonen, men testen er dessverre forsinket pga. sommerbemanning i redaksjonen. Men denne uken er vi litt flere, og vi satser på å ha testen klar over helgen.

Lenke til kommentar

Fant en test her: http://www.phonearen...o-Review_id3086

 

Har selv anskaffet denne som ny jobbtelefon. Trengte noe som tåler litt røff behandling, samtidig som den er lett og enkel i bruk. Jeg sykler frem og tilbake til jobb (stort sett) hele året og av den grunn er det praktisk med en telefonen som tåler alle slags typer vær. Må bare finne en god telefonveske til å rundt armen, så er vi der.

Så kan jeg heller benytte min Galaxy Note når jeg sitter komfortabelt hjemme i sofaen :)

Endret av tarnee
Lenke til kommentar

Fant en test her: http://www.phonearen...o-Review_id3086Har selv anskaffet denne som ny jobbtelefon. Trengte noe som tåler litt røff behandling, samtidig som den er lett og enkel i bruk. Jeg sykler frem og tilbake til jobb (stort sett) hele året og av den grunn er det praktisk med en telefonen som tåler alle slags typer vær. Må bare finne en god telefonveske til å rundt armen, så er vi der. Så kan jeg heller benytte min Galaxy Note når jeg sitter komfortabelt hjemme i sofaen :)

 

Er du fornøyd ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...