Gå til innhold

Slåss mot demonreven i Ultimate Ninja Storm 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den maskerte mannen heter Tobi / MadaraNarutos: Minato Namikaze;)
Jeg er en fast seer av animen, og er det ikke slik at vi ikke vet helt sikkert hvem som skjuler seg bak masken? Navnet på Narutos far vet jeg, men det blir mer tilgjengelig om jeg skriver det slik. ;)

 

Det er sant, han har bare hevdet at han er Madara Uchiha

Lenke til kommentar
Den maskerte mannen heter Tobi / MadaraNarutos: Minato Namikaze;)
Jeg er en fast seer av animen, og er det ikke slik at vi ikke vet helt sikkert hvem som skjuler seg bak masken? Navnet på Narutos far vet jeg, men det blir mer tilgjengelig om jeg skriver det slik. ;)
Det er sant, han har bare hevdet at han er Madara Uchiha

 

 

 

Jeg er fast leser av mangaen. Det er ikke Madara heller, han blir resurrecta av jutsuen til Kabuto om et par episoder i animen.

 

Er fremdeles ikke kjent hvem han er, dog er det mange teorier om det, sannsynligvis vil det komme et svar på det svært snart da naruto sloss mot Tobi i mangaen nå.

 

Lenke til kommentar

Det passer seg vel heller dårlig å være pedant når det kommer til slike nærdeting, men når vi nå først er i det hjørnet så har jo Kabuto vist "Madara" en kiste med liket til Madara, så at han ikke er Madara er jo ganske sikkert.

 

Blir nok et morsomt spill, bare de ikke går tilbake til den endeløse springingen fra det andre spillet. En annen ting som irriterer meg er at de har fått lisens på navnet og historien, men så lager de viktige hendelser SÅ annerledes (for annerledes enn akseptabelt), og i tillegg har de ikke skaffet seg lisens på musikken fra tv-serien. Musikken er et stort savn.

Lenke til kommentar

Det passer seg vel heller dårlig å være pedant når det kommer til slike nærdeting, men når vi nå først er i det hjørnet så har jo Kabuto vist "Madara" en kiste med liket til Madara, så at han ikke er Madara er jo ganske sikkert.Blir nok et morsomt spill, bare de ikke går tilbake til den endeløse springingen fra det andre spillet. En annen ting som irriterer meg er at de har fått lisens på navnet og historien, men så lager de viktige hendelser SÅ annerledes (for annerledes enn akseptabelt), og i tillegg har de ikke skaffet seg lisens på musikken fra tv-serien. Musikken er et stort savn.

 

(idiot ) kommentaren granted.

men det gir ikke deg grunn til og fortsette spoiler snakk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...