Gå til innhold

Wyst lar deg oppdage nye ting rundt hvert gatehjørne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert kult, så lenge folk poster "viktige" ting.

 

Men... og det er et stort ett. Hvis jeg går en tur, og det ryr inn bare svada om ting som har skjedd akkurat der jeg går, på vei til butikken, så vet jeg ikke om jeg gidder bruke noe slikt.

 

På mindre steder, eller byer enn NY, der alle du kjenner stort sett ferdes innenfor de samme begrensede geografiske områdene ser jeg for meg at det kan bli mye mas. Jeg kan velge å overse, men hvorfor da ha appen.

 

Er jeg på backpakking i singapore og det dumper inn et varsel er det sikkert høyere morrofaktor.

Lenke til kommentar

Sikkert kult, så lenge folk poster "viktige" ting.Men... og det er et stort ett. Hvis jeg går en tur, og det ryr inn bare svada om ting som har skjedd akkurat der jeg går, på vei til butikken, så vet jeg ikke om jeg gidder bruke noe slikt.På mindre steder, eller byer enn NY, der alle du kjenner stort sett ferdes innenfor de samme begrensede geografiske områdene ser jeg for meg at det kan bli mye mas. Jeg kan velge å overse, men hvorfor da ha appen.Er jeg på backpakking i singapore og det dumper inn et varsel er det sikkert høyere morrofaktor.

Tenk så mye fyllerør som komer til å legges inn, det er ulempen med at du kan laste opp bilder fra mobilen. På dette hjørnet spydde Kåre opp en kebab.

Enda værre 230.823 kjedelige bilder av folk som poserer forran sinataggen.

 

på den andre siden funker komentarer i google maps temelig fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg at dette kommer til å misbrukes sterkt av diverse markedsføringsavdelinger rundt omkring.

 

"Pling! Det var en vakker sommerdag og jeg var sulten, så jeg kjøpte meg en nydelig BigMac rett over gaten! Den beste hamburgeren jeg noensinne har smakt!".

 

Eller...

 

"Pling! Lyst på hasj? Jeg står rett rundt hjørnet" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg at dette kommer til å misbrukes sterkt av diverse markedsføringsavdelinger rundt omkring."Pling! Det var en vakker sommerdag og jeg var sulten, så jeg kjøpte meg en nydelig BigMac rett over gaten! Den beste hamburgeren jeg noensinne har smakt!".Eller..."Pling! Lyst på hasj? Jeg står rett rundt hjørnet" :p

 

Praktisk da. :p Kanskje ikke så mye for BigMac som for hasj, men ... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...