Gå til innhold

Activision Blizzard kan få nye eiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir det vel i så fall opp til en rett å avgjøre, og det er på ingen måte sikkert at de kommer frem til samme konklusjon. Det er mange selskaper i spillindustrien, bokstavelig talt hundrevis om ikke tusenvis, og alt kan gis ut digitalt over nettet. Altså trenger man ikke lenger engang en utgiver for å lage og selge spill. Jeg tror faktisk EA godt kunne tenke seg å kjøpe opp Activision-Blizzard. De ville få to konkurrende solide spill som Call of Duty og Battlefield side om side, og ville kunne posisjonere utgivelsene deres mye bedre enn slik det er i dag hvor de er i direkte konkurranse med hverandre f.eks.

Lenke til kommentar

Blizzard skulle heller kvittet seg med Activision. Activision kunne også droppet seg med Robert Kotick og alt av nyeste CoD utviklere og shit. Så kunne Blizzard lagd gode spill basert på gamle og nye IPs mens Activision lager et siste gode THPS spill til meg :) Samtidig som de hyrer inn gamle IW gutta som lagde CoD 2 og CoD4. Lager et siste CoD spill som kommer til å vare like lenge som CS 1.6 esportmessig... nei nå drømmer jeg gitt.

Lenke til kommentar

Blizzard skulle heller kvittet seg med Activision. Activision kunne også droppet seg med Robert Kotick og alt av nyeste CoD utviklere og shit. Så kunne Blizzard lagd gode spill basert på gamle og nye IPs mens Activision lager et siste gode THPS spill til meg :) Samtidig som de hyrer inn gamle IW gutta som lagde CoD 2 og CoD4. Lager et siste CoD spill som kommer til å vare like lenge som CS 1.6 esportmessig... nei nå drømmer jeg gitt.

 

Det er bra å drømme.:)

Jeg drømmer om å få gi Gabe Newell en klem, men ikke si det til noen.:s

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...