Gå til innhold

– EA kommer til å bli 100% digitale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis spillerne vil ha spillet digitalt, og hvis det er den beste måten de kan få det, kommer vi til å gjøre det, forteller Gibeau videre i intervjuet.

La oss håpe de gir spillerene det de vil ha "analogt" også. Det koster meg ikke mange kalorier å la være å kjøpe spill om jeg ikke får dem på en plate.

 

Jeg har hatt lyst på Limbo og From Dust en stund, og har endelig bestilt dem ? kun fordi de nå utgis på (samle)plate, og ikke må kjøpes på Live.

 

Å eie, føles bedre enn å leie ...

Lenke til kommentar

Hvorfor koster det såjævlig mye da? Gamestop selger fysisk kopi for billigere enn origin. Steam er ofte 10-20% dyrere enn andre andre tjenester, for tross til at mange spill krever Steam. Dvs jeg kan kjøpe Darksiders 2 for 300 kr hos gamestop download, altså 100 kr billigere enn Steam, men fortsatt bruke det på Steam. ( er et Steam spill)

Steam er dyrere siden de kan ta den prisen enkelt å greit, ja de mister noen som jakter etter tilbud men får god fortjeneste fra alle som går rett til steam for å laste ned et spill de har lyst på.

Klart om du får tjenester som linker det til billigste download på store siter må de redusere prisene.

Lenke til kommentar

Hvorfor koster det såjævlig mye da? Gamestop selger fysisk kopi for billigere enn origin. Steam er ofte 10-20% dyrere enn andre andre tjenester, for tross til at mange spill krever Steam. Dvs jeg kan kjøpe Darksiders 2 for 300 kr hos gamestop download, altså 100 kr billigere enn Steam, men fortsatt bruke det på Steam. ( er et Steam spill)

Steam er dyrere siden de kan ta den prisen enkelt å greit, ja de mister noen som jakter etter tilbud men får god fortjeneste fra alle som går rett til steam for å laste ned et spill de har lyst på.

Klart om du får tjenester som linker det til billigste download på store siter må de redusere prisene.

Jeg glemte å nevne at Steam er ganske flink til tilbud da.

Jeg syns det er bare teit at jeg kan kjøpe X spill et annen plass, som er bare en kode, slik at jeg kan få det på steam. Jeg får det da i pose og sekk, billigt og bruke steam sin klient.

Lenke til kommentar

Boo! noen av oss samler faktisk på spill i hard copy og vil ha dem slik. Ea har allerede tatt fra oss den gode lukten av ny manual! nå sier de at fremtiden er uten hard copy !:/

 

En trist utvikling for de av oss som liker å samle på fysiske spill. Har ikke noe imot digitale spill og jeg kjøper en del av dem selv, men jeg liker best å ha spillet fysisk i hyllen. Det er artig å ta det frem og se på cover og manual, og i tillegg får jeg en sterkere følelse av at jeg faktisk eier spillet.

Lenke til kommentar

Lurer på åsn det blir om 5 år.

 

Er det ikke vi mennesker selv som styrer, jeg føler at store spille firma har bare tatt det som selfølge at etter årene skal alt forandres fordi det er fremtiden,

 

Men synes vi har det ganske bra nå, hvorfor må alle følge denne nye high tech DRM Online (always) tingen,

 

Tenk på de landene som mangler godt nett.

 

Verste med nett tingen er at F.eks en jobb kamerat sa at broren tjente 1000 kr av Diablo 3 for og ha solgt noen våpen, er ikke dette veldig farlig retning med tanke på at in game items ikke har noe med hvordan man lever livet, men mere ødelleger livet ?

Lenke til kommentar

Arg, hater digitale nedlastinger av spill med pålogging og registrering hele tiden. Hva om jeg har lyst til å spille det spillet om 10 år. Vil jeg fortsatt ha mulighet til å spille det? Eller er tjenesten nedlagt...

 

Jeg vil ha en fysisk DVD, gjerne med kode uten å være avhengig av nettverket for å spille mitt spill til 400,- kr.., når jeg vil.

Lenke til kommentar

Lurer på hva folk sier den dagen når Steam blir skrudd av noen dager ^.^. Eksempel hackere tar det over osv :p. Bare vent en dag så kommer det og da sitter MANGE folk uten spill :o. Mens jeg kan spille mine fysiske spill :).

 

Oi har dere ikke internett ettersom nettleverandøren har problemer, da kan jeg enda spille mine fysiske spill :D.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp ikke spill som gjør meg avhengig av en 3part online tjeneste for å spille, enkelt og greit. Synes også det er greit nok med digital distrubsjon sålenge det er i en form av en enkel installasjonsfil som gjør meg uavhengig av at for eksempel origin server er oppe for å starte spill.

Lenke til kommentar

Offline mode.

Ikkje at det er ein BRA løysing, men det virkar som oftast.

Spilte Skyrim lenge med et veldig ustablit nett, problemet var at det brukte ca et minutt lengere å starte uten nett, ingen probelem å sette den i offline modus.

Construction sett derimot virker som krevde internett.

Eneste klage med steam er at det og skru av oppdateringer ikke funker som det skal.

Foretrekker å laste ned oppdateringer etter å ha sjekket om de skaper problemer med mod osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...