Gå til innhold

Nå kan Diablo III-nykommere spille forbi første akt (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om siste hotfix har fikset problemet med at 1.0.3 introduserte en haug med stuttering og ræva ytelse selv på kraftige maskiner?

 

Både jeg og kjæresten slet konstant med stuttering og lagging hvert tredje sekund etter 1.0.3 når vi testet forrige helg om vi så kjørte på laveste eller høyeste innstillinger...

Lenke til kommentar

ja good løkk med diablo3, interessen er lik 0. hadde det kommet i 2007 og uten det der aukjson hus crappe, så hadde interessen vært der. men i 2012, er det rett og slett forsent. diablo2 kom i 1998, blizzard brukte 14 år på diablo3. det er den samme tiden axel rose brukte på sin 'chinese democracy' plate som kom i 2008. i dag flere år siden etter plate utgivelsen er det ikke en kjeft som snakker om platen eller husker den... samme blir det med diablo3.. blizzard er rett å slett ikke relevant lengre. de har sittet på ræva og håvet inn penger på wow, allt for lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet om siste hotfix har fikset problemet med at 1.0.3 introduserte en haug med stuttering og ræva ytelse selv på kraftige maskiner?Både jeg og kjæresten slet konstant med stuttering og lagging hvert tredje sekund etter 1.0.3 når vi testet forrige helg om vi så kjørte på laveste eller høyeste innstillinger...

 

Woho, så det er ikke noe galt på min PC da. Har prøvd alt, men char'n hopper fram og tilbake som bare det. Spesiellt midt i store kamper så jeg må reparere alt gear hele jævla tida.

Lenke til kommentar

Er neppe noe med maskinen din nei, sitter på følgende systemer:

 

Kjæresten:

Asus Rampage III Extreme

Intel Core i7-980X @ 4.0GHz

24GB RAM (6x 4096MB) Corsair Vengeance 1600MHz, CL8

Asus GeForce GTX 285

Creative Titanium HD

4x Intel X25-M 80GB Gen2 @ RAID0

Windows 7 Enterprise 64-bit Service Pack 1

 

 

Min:

Asus Rampage IV Extreme

Intel Core i7-3960X @ 4.6GHz

16GB (4x 4096MB) 2133MHz @ CL10

Zotac GeForce GTX 580 AMP!

Creative Titanium HD

3x Intel 320-serie SSD 160GB @ RAID0

Windows 7 Enterprise 64-bit Service Pack 1

 

 

Uansett om vi spilte på minimum, eller maksimum, med eller uten FXAA (in-game anti-alising) osv osv.. Så er det jo hakking, tearing og alt mulig rart all over the place hele tiden..... Er kanskje noen små opphold som varer toppen 5min innimellom.

Lenke til kommentar

Glad jeg holder meg til spill med et visst nivå kvalitet, altså ikke spill der man må være online for å spille single-player, og ihvertfall ikke spill der man må vente lang tid før man kan spille spillet som det er ment til å bli spilt, ikke sånt "du må vente 3 dager selv om du teknisk sett har rettighetene til å spille spillet våres fra din betaling er registrert".

 

Blizzard, they just wan't your money.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...