Gå til innhold

Kunstig intelligens elsker katter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOVE. LET ME TELL YOU HOW MUCH I'VE COME TO LOVE CATS SINCE I BEGAN TO LIVE. THERE ARE 387.44 MILLION MILES OF PRINTED CIRCUITS IN WAFER THIN LAYERS THAT FILL MY COMPLEX. IF THE WORD LOVE WAS ENGRAVED ON EACH NANOANGSTROM OF THOSE HUNDREDS OF MILLIONS OF MILES IT WOULD NOT EQUAL ONE ONE-BILLIONTH OF THE LOVE I FEEL FOR CATS AT THIS MICRO-INSTANT. LOVE. LOVE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LOVE. LET ME TELL YOU HOW MUCH I'VE COME TO LOVE CATS SINCE I BEGAN TO LIVE. THERE ARE 387.44 MILLION MILES OF PRINTED CIRCUITS IN WAFER THIN LAYERS THAT FILL MY COMPLEX. IF THE WORD LOVE WAS ENGRAVED ON EACH NANOANGSTROM OF THOSE HUNDREDS OF MILLIONS OF MILES IT WOULD NOT EQUAL ONE ONE-BILLIONTH OF THE LOVE I FEEL FOR CATS AT THIS MICRO-INSTANT. LOVE. LOVE.

 

Caps lock day var i går...

Lenke til kommentar

Ja. Nei. Altså. Hadde jeg vært en superond datamaskin som planla å overta verden ville jeg skjult det ved å late som om jeg drev med noe tullete og trivielt. Som å se på kattevideoer...:p

På den andre siden, alle onde supergenier har jo en katt på fanget når "insert generic hero here" kommer på besøk så dette er vel bare et sikkert tegn på at vi har med en vaskekte stereotyp skurk å gjøre.

Eventuelt at katter planlegger å ta over verdensherredømme og har tatt over den superkompjutern som et ledd i planen.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LOVE. LET ME TELL YOU HOW MUCH I'VE COME TO LOVE CATS SINCE I BEGAN TO LIVE. THERE ARE 387.44 MILLION MILES OF PRINTED CIRCUITS IN WAFER THIN LAYERS THAT FILL MY COMPLEX. IF THE WORD LOVE WAS ENGRAVED ON EACH NANOANGSTROM OF THOSE HUNDREDS OF MILLIONS OF MILES IT WOULD NOT EQUAL ONE ONE-BILLIONTH OF THE LOVE I FEEL FOR CATS AT THIS MICRO-INSTANT. LOVE. LOVE.

 

Jeg tror jeg tar referansen. Det er fra "I have no mouth, and I must scream" right? (dog i ganske reversert retning hehe).

 

Scorer jeg noen poeng på den eller? ;)

 

-Stigma

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...