Gå til innhold

Her skal de hoppe ut av et luftskip med Google-brillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er virkelig på tide at noen begynner å tenke litt nytt. Ville hatt telefonen min i en klokke på armen, med trådløse (selvsagt) briller med gjennomsiktig skjerm samt kamera, øreklokker. Alt dette i en innpakning jeg faktisk kan gå ute blant folk med. Kunne også tenke med at brillene faktisk hadde brilleglass. Finnes glass som kan gjøres mørke eller gjennomsiktige ved å bruke elektrisitet. Har ingen aning om pris på dette, men det hadde vært kult også.

 

Google Glass idag virker greie egentlig, må bare gjøres til et ferdig, fungerende produkt. Jo tidligere noen kaster dette ut på markedet, jo fortere blir det billigere å lage, og jo vanligere blir det at folk bruker det. Forventer de å selge bra på dette produktet, så er det bare dumme, det blir som SSD i starten. Kan også sammenlignes med OLED-TV. Først kjøper de "dumme" og de rike, og så kommer resten etter.

 

Må også finnes en god måte for folk å sende over video. Videosamtaler har vel aldri tatt helt av, ihvertfall ikke i Norge. Internettbruk på mobilen begynner jo å bli mye billigere, så det er jo en mulighet der. Ulempen er at det ofte er en grense man ikke bør overstige (noe som er ganske teit når grensen er så liten).

 

I tillegg bør det gå an å lage app-er for dem av vanlige folk (slik som med Android).

 

 

Men synes prosjektet virker spennende, jeg tror at det er noe man ikke bør ignorere. Får de igang dette vil vi se bedre produkter i fremtiden. Nå venter jeg bare på en skikkelig klokketelefon, noe som etter min mening aldri er laget for konsumermarkedet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...