Gå til innhold

Sony slipper nye Vaio-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell.
Finnes jo mange som tilsynelatende vurderer MBP til studiene, så det er nok endel studenter som har god råd også.AtW

 

En annen ting er jo at man sier at pris ikke er kjent :-P

Mange av sonymodellene synes jeg er veldig greit priset, unntaket er de aller dyreste modellene (men det gjelder jo alle produsenter).

 

Jeg *tror* denne maskinen havner på ca. 6000 +- 500.

Lenke til kommentar

Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell.

 

Student ved NTNU her. Er på jakt etter laptop i prisskiktet 12-18k.

Du bør bestemme deg for skjermstr,vekt, oppløsning og om du trenger dedikert grafikk.

Skal du bare skrive på den og surfe, kan du slippe unna de tyngste grafiske oppgavene.

Men fremdeles har du utvalg i alt fra 18" maskiner med monstergrafikk til 13.3" med dedikert grafikk, til 11-13" veldig tynne uten dedikert,m.m.

Lenke til kommentar
Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell.
Finnes jo mange som tilsynelatende vurderer MBP til studiene, så det er nok endel studenter som har god råd også.AtW
En annen ting er jo at man sier at pris ikke er kjent :-PMange av sonymodellene synes jeg er veldig greit priset, unntaket er de aller dyreste modellene (men det gjelder jo alle produsenter).Jeg *tror* denne maskinen havner på ca. 6000 +- 500.

 

Den ligger nok mellom 4000-4500 kr. Den er etterfølger til VPC-YB3 som ligger i samme prisleie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...