Gå til innhold

Koble pc til tv via hdmi


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å koble pc'n en Packard Bell imedia S3220 med ATI Radeon HD 5570 skjermkort. Det går IKKE bra. Det virker som om det er to forskjellige plasser med tilkoblinger på baksiden av pc'. Den ene plassen er der hvor pc skjermen er kobla til i dag der er det bare tre tilkoblingsmuligheter.

Den andre plassen er det hdmi, vga usb, lyd nettverk osv. Når jeg kobler pc skjermen til vga utgangen her så virker den ikke. Jeg regner med at jeg må endre noen innstillinger på pc'n, men hvor gjør jeg dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Det kan like gjerne være tven du må bytte inngang på. På pcer så avhenger det litt av hvilket os du har. normalt er det å høyreklikke på skrivebordet og velge skjermoppløsning, eller bruke skjermikonet på en laptoptast, husker ikek hvilken tastaturknapp det er.

Lenke til kommentar
...Den andre plassen er det hdmi, vga usb, lyd nettverk osv. Når jeg kobler pc skjermen til vga utgangen her så virker den ikke...

Dette er kontaktene på hovedkortet og skjermkoblingene her blir dekativert når man setter i separat skjermkort. Du må koble til på skjermkortet.

Lenke til kommentar
...Den andre plassen er det hdmi, vga usb, lyd nettverk osv. Når jeg kobler pc skjermen til vga utgangen her så virker den ikke...

Dette er kontaktene på hovedkortet og skjermkoblingene her blir dekativert når man setter i separat skjermkort. Du må koble til på skjermkortet.

 

Ok, da får jeg kjøpe meg en dvi med overgangt til hdmi eller en overgang til vga kabelen som jeg har nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...