Gå til innhold

Final Fantasy VII blir relansert på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å relansere originalen? Har ikke alle spilt seg lei av FF7 for lenge siden? .. Hadde det vært en remake/HD-versjon derimot, hadde det vært veldig interessant!

 

Et godt spill kan aldri spilles nok ganger ;-) , når det er sagt er jeg litt bekymret for hvordan bakgrunnene vil se ut på en skjerm som er laget for en mye høyere oppløsning. Bakgrunnene i orginalen er vel på 800x600 eller 640x480, hvis ikke enda lavere, og det skal nok mye til for at de retusjerer alle bakgrunnene til å kjøre i høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
insta buy uansett :). får aldri nok av ff7. på steam med cloud og alt blir det handy
Hvorfor får du ikke nok av FF7? Begrunn det er du snill, bortsett fra den evige klisjeen at det er det beste spillet noensinne laget osv. :)

 

Hvorfor må han begrunne det? Jeg får heller aldri nok av det, men har ikke en lang remse med argumenter for å få lov til det fordet.

Lenke til kommentar

"I følge den lekkede informasjonen kommer PC-utgaven med noen flunkende nye tillegg. Nettsiden lokker med 36 trofeer, skylagring og et hjelpemiddel som kalles «character booster». Dette hjelpemidlet skal sørge for at nykommere som sliter med spillet skal kunne sette helsepoeng, magipoeng og pengevalutaen til maks, og heller nyte historien."

 

Kampene er halve moroa og de vil bli fullstendig uinteressante hvis alle kan vinnes med å bare trykke "attack" hele tiden. Spillet blir dårligere, ikke bedre, med en slik funksjon. FF7 er allerede det letteste spillet i serien.

Lenke til kommentar

"I følge den lekkede informasjonen kommer PC-utgaven med noen flunkende nye tillegg. Nettsiden lokker med 36 trofeer, skylagring og et hjelpemiddel som kalles «character booster». Dette hjelpemidlet skal sørge for at nykommere som sliter med spillet skal kunne sette helsepoeng, magipoeng og pengevalutaen til maks, og heller nyte historien."

 

Kampene er halve moroa og de vil bli fullstendig uinteressante hvis alle kan vinnes med å bare trykke "attack" hele tiden. Spillet blir dårligere, ikke bedre, med en slik funksjon. FF7 er allerede det letteste spillet i serien.

 

Helt enig i det. Heldigvis trenger man neppe bruke dette verktøyet om man ikke vil.

Lenke til kommentar

"I følge den lekkede informasjonen kommer PC-utgaven med noen flunkende nye tillegg. Nettsiden lokker med 36 trofeer, skylagring og et hjelpemiddel som kalles «character booster». Dette hjelpemidlet skal sørge for at nykommere som sliter med spillet skal kunne sette helsepoeng, magipoeng og pengevalutaen til maks, og heller nyte historien."Kampene er halve moroa og de vil bli fullstendig uinteressante hvis alle kan vinnes med å bare trykke "attack" hele tiden. Spillet blir dårligere, ikke bedre, med en slik funksjon. FF7 er allerede det letteste spillet i serien.

 

Eh det er teknisk sett det vanskeligste med tanke på Wepon bosses, og materia system som dere selfølgelig bare hopper over, er det noen her som husker FF 7 som når det kom ut ???

 

Det var umulig og fullføre siste delene og noen andre deler med mindre man hadde guide,

 

Faktisk den vanskeligste tingen er og skaffe alle tingene i hele spillet som nesten er umulig.,..

 

Hvor kom all denne lette delen fra jeg vil virkelig høre det for det er det dummeste jeg har hørt på lenge...

 

FF 7 har så mye hemmelig , det som gjør spillet awsome...

Lenke til kommentar
insta buy uansett :). får aldri nok av ff7. på steam med cloud og alt blir det handy
Hvorfor får du ikke nok av FF7? Begrunn det er du snill, bortsett fra den evige klisjeen at det er det beste spillet noensinne laget osv. :)

 

fordi det var det første spillet jeg kjøpte på ps1 og har spilt det så mange ganger at det nesten er trist. ofc graffiken er outdatert men, combat og materia system er fortsatt i en kategori for seg selv. ikke noe som slår det enda, i mine øyne

Endret av sidiusn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ta Weapons i FFVII er vanskelig, men lettere enn i de andre. Å bare fullføre hovedhistorien skulle ikke by på noen problemer.

 

Men hvis du ikke brukte noe tid på å materia-systemet er det ikke rart spillet ble vanskelig.

HAHAHA hva er det du snakker om Wepons er lukket fra historien de har ingen ting med det og gjøre for og klare underwater wepon må du først snakke med en gammel mann og så morphe en fiende i subway gangen til Shiera hvordan i pokker er det enkelt for og ikke snakke om alle items og andre ting som man umulig kan finne ut uten walktrough, lol jeg må flire

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...