Gå til innhold

Vi har prøvd Wii U (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er utrolig begeistret for Nintendo og deres ideer. Så også denne gangen. Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe denne konsollen bare pga Pikmin 3. De to første i den serien er noe av det gøyeste jeg har prøvd. Selv om Overlord har mye likt, så rekker det ikke Pikmin til støvlene.

 

Likevel klarer jeg ikke å la være og irritere meg over at de ikke kan stappe inn mer kraft i konsollen. Jeg er klar over at ikke alle folk i alle land er enig med meg i dette, men jeg hadde lett betalt et par tusenlapper ekstra for å få neste generasjon maskinvare i denne boksen.

 

Jeg hadde håpet at dette var den eneste konsollen jeg trengte fremover. Men nå ser det ut til at jeg må ty til MS eller Sony og deres neste konsoll likevel. Jeg er såpass grafisk fiksert at jeg lar meg irritere over at f.eks Fifa har samme kvalitet grafisk når produktet ellers er temmelig likt.

Lenke til kommentar

All sturingen hver gang det er nynorsk... Legger såvidt merke til det selv. Fortsett med det!

 

Men hvordan er responsen i touchskjermen? Det er jeg spent på. Er den som på DS, altså resistiv? Eller er den kapasitiv?

Ser for meg at det blir mye heidunrande trykking, og da burde den være god.

Hørte òg på GT.com at det ikke er multitouch, og DET var en kjempenedtur for meg. Det fjerner mange muligheter.

Synd at det skal bli sånn i 2012.

 

Tore

Lenke til kommentar

All sturingen hver gang det er nynorsk... Legger såvidt merke til det selv. Fortsett med det!Men hvordan er responsen i touchskjermen? Det er jeg spent på. Er den som på DS, altså resistiv? Eller er den kapasitiv?Ser for meg at det blir mye heidunrande trykking, og da burde den være god.Hørte òg på GT.com at det ikke er multitouch, og DET var en kjempenedtur for meg. Det fjerner mange muligheter. Synd at det skal bli sånn i 2012.Tore

 

Et ytterest betimelig spørsmål som jeg også gjerne skulle hatt svar på.

Lenke til kommentar

Da wii kom ut var det mange som var skeptiske, ettersom grafikken var utdatert etter at xbox og ps3 kom. likevel har wii solgt mer enn Xbox og ps3. Jeg syns det er morsomt at nintendo skiller seg ut. men jeg håper på at det kommer bedre og litt mer voksne spill til deres neste konsoll.

Bra artikkel BTW :)

Lenke til kommentar
Frykter virkelig at wii u ender opp nå som wii :huh: mot ps3 og 360 når ps4 og x720 dukker opp mest sansynelig før neste jul..Wii u klarer nok ikke next gen multiplatform spill :nei2:
tror neppe neste generasjon med konsoller kommer før 2014

alene til 2014 og Wii U kan bli en seriøs konkurent da den har tid til å få opp et volum, Xbox360 fikk et forskudd på PS3 pga 1 år.

Hadde jeg vært dem ville jeg gitt den 4GB ram som xbox720 sies å få. Om skjermkortet er noe sterkere er ikke et kjempeproblem, sett bare ned innstillingene noe. men med for lite ram og spillet vil ikke kjøre.

Lenke til kommentar

GIr blanke F om Wii U er svakere en PS4/Xbox 720, det er spillene som teller.

Hver generasjon har Sony og Nintendo levert, spesielt PS2, GameCube, PS3 og Wii, en haug med eksklusive er å finne her.

Microsoft har ikke levert på 2 generasjoner pga mangel på eksklusive spill som ikke er Halo/Gears/forza/kinect eller XBLA.

 

Folk kan like XBLA/Kinect/Move/PSN minispill men det gjør ikke jeg fordi noen av dem er gøy kun i 1 time.... Noen er gøy i 3 minutter og det er sløs av penger når slike spill er over 40kr+++

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...