Gå til innhold

Windows Phone 8 kan komme i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel mest spennende å se om vi som var så "dumme" og kjøpte Wp7,5 telefon, får være med på noen oppgradering. Blir skuffa dersom ryktene stemmer at disse telefonene ikke vil kunne oppgraderes. Det er tross alt noen millioner, nokia, Htc osv på markedet allerede.

Skjerp dere Microsoft!!!

Lenke til kommentar

Blir vel mest spennende å se om vi som var så "dumme" og kjøpte Wp7,5 telefon, får være med på noen oppgradering. Blir skuffa dersom ryktene stemmer at disse telefonene ikke vil kunne oppgraderes. Det er tross alt noen millioner, nokia, Htc osv på markedet allerede.Skjerp dere Microsoft!!!

 

Skal de skjerpe seg? Seriøst? Dere er ikke utelatt fremtidige oppdatering selv om dere eventuelt ikke har mulighet til å få fullt ut Windows Phone 8 på telefonene. Det er bygget opp på en helt annen måte!

 

For alt vi vet får du en litt mer lett versjon og muligheter til å bruke applikasjoner og funksjoner som har mulighet til å kjøre på de spesifikasjonene telefonen din innehar.

 

Eller så vil de telefonene som faktisk klarer å oppdateres få denne oppdateringen. Men det er ikke slik at man kan stoppe opp fremtidens nyvinninger fordi noen mener de har rett på alt av oppdateringer og nyversjoner av programvare.

 

Uansett hva utfallet blir, det blir spennende å se hvilken løsning de har på det. Jeg skal uansett ha en WP8 telefon, og de jeg kjenner som har en WP 7.5 vet ikke en gang at Microsoft skal vise frem noe idag. De er fornøyd med det de har, og legger inn oppdateringer fordi telefonen sier ifra, ikke fordi de sitter klistret til ryktebørsen å venter på oppdateringer.

 

Jeg ser hvor du vil, jeg forstår hva du og andre ønsker, men visst WP8 ikke fungerer på dagens WP 7.5 hardware, så gjør den ikke det. Og kan alle, eller noen, få det, ja så er jo det også kjempebra. Uansett utfall betyr ikke dukken for alle telefoner uansett, er det noe Microsoft har visst seg bra til så er det støtte og oppdateringer i årevis til systemer de har kontroll over (tenker da både på xbox, Windows og Windows Phone).

 

:)

Lenke til kommentar

Mye spennende fra MS om dagen - gleder meg! Syntes det er litt surt at de annonserer ting såpass lenge før man finner produktene i butikken. Jeg tenker da for eksempel på Surface som man nå blir liggende og ha våte drømmer om i noen måneder før man kan kjøpe den. Her syntes jeg de har noe å lære fra Apple. Smi mens jernet er varmt osv.

Lenke til kommentar

Mye spennende fra MS om dagen - gleder meg! Syntes det er litt surt at de annonserer ting såpass lenge før man finner produktene i butikken. Jeg tenker da for eksempel på Surface som man nå blir liggende og ha våte drømmer om i noen måneder før man kan kjøpe den. Her syntes jeg de har noe å lære fra Apple. Smi mens jernet er varmt osv.

 

Enig med deg. Jeg har allerede hatt en søvnløs natt pga Surface :p

 

Dog er det også litt forstålig, de måtte nesten fortelle om den før Google eventuelt viser frem noe, samtidig som at W8 må bli helt ferdig og klar for brukerne.

 

Nå er det sommer og sol på trappene, så vi får nesten ta oss en øl og smøre oss inn med solkrem frem mot oktober. Når kulda setter inn igjen har vi noe å glede oss til :D

Lenke til kommentar

PC-klienten Zune byttes ut med en annen løsning for synkronisering og oppdatering

Hvorfor skal Windows Phone ha en bestemt programvare for synkronisering, oppdatering og eksetra? :shrug:

 

Med andre Mobil OS kan man koble mobilen til PCen uten å bruke bestemt programvare til synkronisering og dataoverføringer som betyr at man kan koble mobilen til PCen uavhengig av hvilken OS PCen Har. :)

Lenke til kommentar
Mye spennende fra MS om dagen - gleder meg! Syntes det er litt surt at de annonserer ting såpass lenge før man finner produktene i butikken. Jeg tenker da for eksempel på Surface som man nå blir liggende og ha våte drømmer om i noen måneder før man kan kjøpe den. Her syntes jeg de har noe å lære fra Apple. Smi mens jernet er varmt osv.
Enig med deg. Jeg har allerede hatt en søvnløs natt pga Surface :p Dog er det også litt forstålig, de måtte nesten fortelle om den før Google eventuelt viser frem noe, samtidig som at W8 må bli helt ferdig og klar for brukerne. Nå er det sommer og sol på trappene, så vi får nesten ta oss en øl og smøre oss inn med solkrem frem mot oktober. Når kulda setter inn igjen har vi noe å glede oss til :D

 

Jeg forstår det likevel ikke helt. Det vil da alltid lanseres noe av noen, så hvorfor ikke bare vente til produktet er klar for å sendes til butikken?

 

Personlig har jeg ihvertfall en tendens til å bli veldig sulten på et produkt i det informasjonen, bildene og de første artiklene med "hands on" er ute, men det dabber deretter av etterhvert som ukene går. Hvis det er flere som meg der ute, og det tror jeg det er, så gjør Apple det smart i å gjøre produktene tilgjengelig mens denne rusen fremdeles er der og kjøpeviljen er stor. Jeg har aldri helt forstått hvorfor ikke også de andre produsentene gjør dette.

 

Hadde MS gått litt stillere i trappene angående W8 før det er ute, så hadde de kanskje også unngått at folk venter med å kjøpe f.eks Lumia-telefoner fordi de vil spare seg til W8 som de har hørt så mye om. Akkurat dette blir bare spekulasjon fra min side. Det er ikke sikkert at dette problemet er så stort at det gjør noe, men jeg tror at det å spille med kortene litt tettere til brystet kunne ha tjent MS (og andre).

Lenke til kommentar

Windows Phone 8 ser overraskende bra ut. Bare de får på plass skikkelige apps nå.

 

Kortversjon:

 

* Multicore-støtte

* Høyere oppløsning

* NFC

* MicroSD

* Felles core++ med Windows 8

* Ny startskjerm

* Nokia Drive på alle Windows Phones

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...