Gå til innhold

Altibox med direktesendt TV på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det som er forskjellen på tjenestene Chill In og Chill Out, såvidt jeg forstår.

Chill Out fungerer med mobilt bredbånd også.

 

 

Jeg håper dette betyr at jeg kan ta med med Altibox-abbonnementet mitt til hytta.

Der oppe får vi snart 3G, men det vil aldri komme fiber, eller muligheten til Altibox i veggen.

Noen som vet om det blir mulig å koble smart-telefonen til TVen og benytte denne tjenesten, eller om det kun fungerer på mobilskjermen?

Foreløpig er ikke oppløsning så viktig, bare det fungerer.

 

Da kan jeg si opp Riks-TV-abonnementet mitt. Jeg liker ikke å betale dobbelt, bare fordi hytta ikke får Altibox som jeg har hjemme.

 

Riks-TV har forresten den fordelen at du kan sette abbonnementet på pause de månedene du ikke bruker det.

Det er en stor økonomisk fordel i vinterhalvåret.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

"Befinner du deg innenfor rekkevidden av ditt hjems trådløse nettverk, vil du kunne se alle kanaler ("Altibox Chill In")."så man kan bare se di kanaler om man er ved sitt eget hjems nettverk??

 

Altså jeg finner ikke alle kanalene som er i min kanalpakke fra Altibox i Chill In, så dette kan ikke stemme...

Lenke til kommentar

Interessant. Kanskje de må forhandle med rettighetshaverne for å tilby kanalene i Chill In, og ikke bare i Chill Out, som det står i artikkelen...?

 

Kan du koble din mobiltelefon til TVen din?

Hvis du kan, er jeg veldig interessert i om det er mulig å se Altibox på TV, via mobilen. Jeg trenger Altibox på hytta.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Nei, har desverre ikke utstyr til å koble den til TV-en, men hvis man har en mobil med HDMI eller en annen måte for å overføre skjermbildet på ser jeg ikke bort i fra at du kan få Chill Out på hytta så fremst internettkapasiteten tillater dette.

Endret av martin9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...