Gå til innhold

Take-Two-sjefen skeptisk til Wii U (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne gangen har ikke nintendo wiimote å lokke casual gamers med. og etter allt det der middelmådige driten som har blitt spydd ut på wii. så har de også skremt vekk det meste av hardcore gamere. noe zelda og mario blir det vel solgt, til de få hardcore nintendo fans som er igjenn.. men det er slutt på å selge millioner av konsoler som det var med wii. nintendo kommer til å slite og få føle på kroppen hvor feil slått casual gamer sattsingen var.

Lenke til kommentar

Deilig å høre at Take-Two ikke har planer om årlige oppfølgere. Tror det er det storselskapet som nyter størst respekt hos meg, og denne uttalelsen bekrefter det. De driver ikke med online pass, og selv om de annonserte drøyt med DLC til MP3, så er det ikke helt Capcom-ille.

 

Heldigvis for dem så har de store titler som selger bra lenge, og da kan de koste på seg en del arbeid på oppfølgerne. Er sikker på at Bioshock og lignende ville blitt pumpet ut over en lav sko om det hadde vært EA eller Activision som hadde eid serien.

Lenke til kommentar

Så originalt sagt. Har ikke hørt en eneste annen spillutvikler si det samme. Tipper vi får se hvordan det blir i praksis når maskinen kommer ut jeg!

 

Ja, det viktigste er ikke å gjøre det man tror er lurest, og si det man mener, det viktigste er å være orginal. Personlig sier jeg ting som er helt feil hele tiden, det er jo så uorginalt med fakta.

 

AtW

Lenke til kommentar
Så originalt sagt. Har ikke hørt en eneste annen spillutvikler si det samme. Tipper vi får se hvordan det blir i praksis når maskinen kommer ut jeg!
Ja, det viktigste er ikke å gjøre det man tror er lurest, og si det man mener, det viktigste er å være orginal. Personlig sier jeg ting som er helt feil hele tiden, det er jo så uorginalt med fakta.AtW

Så er spørsmålet hvorfor alle er så skeptiske til wii U, virker som de er redd for svake salg. Når ingen vil lage spill for den blir det svake salg,

 

Noe av problemet med wii var vel at den var betydlig svakerere en resten og kunne ikke bli med på Xbox360/PS3/PC utgivelsene.

Du måtte lage et eget spill for wii og så porte og oppgradere for de andre. Dette problemet har ikke wii U.

Lenke til kommentar
Så originalt sagt. Har ikke hørt en eneste annen spillutvikler si det samme. Tipper vi får se hvordan det blir i praksis når maskinen kommer ut jeg!
Ja, det viktigste er ikke å gjøre det man tror er lurest, og si det man mener, det viktigste er å være orginal. Personlig sier jeg ting som er helt feil hele tiden, det er jo så uorginalt med fakta.AtW
Så er spørsmålet hvorfor alle er så skeptiske til wii U, virker som de er redd for svake salg. Når ingen vil lage spill for den blir det svake salg, Noe av problemet med wii var vel at den var betydlig svakerere en resten og kunne ikke bli med på Xbox360/PS3/PC utgivelsene.Du måtte lage et eget spill for wii og så porte og oppgradere for de andre. Dette problemet har ikke wii U.

 

Akkurat! Nintendo er nå på likefot med Sony og Microsoft og multiplattfromspill kan like gjerne lanseres på Wii U som de andre konsollene. I tillegg har ikke utviklerne gjort seg kjent med arkitekturen ennå, og kan for alt man vet ha uante tekniske overraskelser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...