Gå til innhold

– Vi er 99% ferdig med Heart of the Swarm (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kort oppsumert " vi lanserer ikkje før det er ferdig"

 

retteresakt dei vil ikkje gi noe uferdig som D3 igjen (ja,D3 var uferdig og det blei innrømet som eksemple item balansen blei sett på 1 veke før releasen)

 

er vell rettersakt dei er ferdig med singelplayer og balanserer multiplayer så godt dei kan ;)

Lenke til kommentar

Ikke uventet at det drar ut lenge, og i mine øyen underbygger dette det jag har sagt tidligere, at det var en dårlig ide å dele opp spillet etter rase i campain-modusen. Nå er snart to år siden WoL kom ut. Det blir ikke en sammenhengene opplevelse.

 

Ellers synes jeg det er litt underlig å si at spillet er 99% ferdig om godt over 1% av arbeidet står igjen.

 

AtW

Lenke til kommentar

kort oppsumert " vi lanserer ikkje før det er ferdig" retteresakt dei vil ikkje gi noe uferdig som D3 igjen (ja,D3 var uferdig og det blei innrømet som eksemple item balansen blei sett på 1 veke før releasen)er vell rettersakt dei er ferdig med singelplayer og balanserer multiplayer så godt dei kan ;)

 

Trur de ødela Diablo 3 med at de rett og slett brukte alt for lang tid på spillet.

 

Se på spill med samme tids fase og meste parten feiler.

Lenke til kommentar

kort oppsumert " vi lanserer ikkje før det er ferdig" retteresakt dei vil ikkje gi noe uferdig som D3 igjen (ja,D3 var uferdig og det blei innrømet som eksemple item balansen blei sett på 1 veke før releasen)er vell rettersakt dei er ferdig med singelplayer og balanserer multiplayer så godt dei kan ;)

 

Trur de ødela Diablo 3 med at de rett og slett brukte alt for lang tid på spillet.

 

Se på spill med samme tids fase og meste parten feiler.

Tror man kan ganske sikkert anta at en stor del av tiden de brukte på å utvikle D3 gikk til å ha en fungerende always-on funksjon og ett sikkert AH. Alle de andre tinga som gikk feil (hvis man ser bortfra hele server/AH greia) var nok mer ett resultat av feil fokus enn noe annet.

 

Er akkurat som de sier med HotS nå. Singleplayer delen er allerede ferdig (http://www.giantbomb.com/the-guts-of-starcraft-ii-heart-of-the-swarm/17-6235/ 11:20), så om spillet kommer ut og du er skuffa over kampanjen så er det mer ett resultat av at de gjorde seg ferdig med den før de så brukte masse tid på å perfeksjonere multiplayer.

Lenke til kommentar

Hvorfor er Diablo 3 ødelagt? Med unntak av at logon-issues de første dagene, og litt balansering av vanskelighetsgrader så er det jo et knallbra spill. Ok, det er kanskje litt rart at man kan drepe bosser uten å droppe til 50% HP, men bli flådd av noen enkle, navnløse fiender om og om igjen, men det fikser de.

Nei, det har vel ikke leveltiden til Diablo 2 foran seg, men det er vel stort sett skjebnen til alle spill i disse dager hvor utviklingen av og tilgangen på kvalitetsspill er helt noe annet. Historien i diablo 3 var veldig god, og jeg gleder meg til å se fortsettelsen (håper det blir announced Blizzcon 2013)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi kan spille gjennom hele spillet neste uke og si «wow, dette er skikkelig bra» ? eller vi kan spille gjennom og fortsatt ha 250 ting som vi ønsker å fikse. Sammenlignet med tidligere gjør vi det ganske godt. Vi er på vei. Men jeg tør ikke si når vi vil være ferdig."

 

Synd de ikke gjorde dette med D3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...