Gå til innhold

Ny Dropbox-app for iPhone-brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kan du doble størrelsen på Dropboxen din med automatisk opplasting ... Bruker du autoopplastingen kan du nemlig få inntil 3 gigabyte ekstra lagringsplass i Dropboxen din.

 

Det er vel ikke akkurat en fordobling vi snakker om. Jeg har 50GB i dropboxen min.

Lenke til kommentar
Nå kan du doble størrelsen på Dropboxen din med automatisk opplasting ... Bruker du autoopplastingen kan du nemlig få inntil 3 gigabyte ekstra lagringsplass i Dropboxen din.
Det er vel ikke akkurat en fordobling vi snakker om. Jeg har 50GB i dropboxen min.

 

50.8 gb her, awwwwwww yea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå kan du doble størrelsen på Dropboxen din med automatisk opplasting ... Bruker du autoopplastingen kan du nemlig få inntil 3 gigabyte ekstra lagringsplass i Dropboxen din.
Det er vel ikke akkurat en fordobling vi snakker om. Jeg har 50GB i dropboxen min.

 

50.8 gb her, awwwwwww yea

 

pew 73.8GB her :p gratis :D

Lenke til kommentar

Etter denne oppdateringen får jeg ikke lengre tilgang til Dropbox. Etter PIN-kode (som feiler konsekvent den første gangen, selv om jeg bruker korrekt PIN) får jeg bare en svart skjerm. Avinstallering og reinstallering hjelper ikke. Reboot hjelper ikke.

 

Bravo. :(

 

Det er Appledag på Amobil igjen!
Er det? Trodde dette var en nyhet om Dropbox jeg. Men da er det vel Microsoft-dag når Hardware.no skriver om nye spill fra EA også da, siden de kjører på Windows?
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...