Gå til innhold

Overnaturlig ekstrapakke for The Sims 3 (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overnaturlige greier er faktisk populært med simmere, tro det eller ei.

 

Og PointZed, 40% av Sims spillere har penis. Inkludert undertegnede, som er 31 år, gift, og har barn. Det geniale med Sims er at man kan spille det hvordan man vil. Eller hvertfall var det slik før. Det finnes mer her i verden enn å hogge huet av drager eller skyte arabere. Sims 3 derimot lar seg ikke spille uten Pescados "Awesomemod" for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg også synes Sims 3 var en gedigen skuffelse. Hele spillet har et merkelig preg som roper uferdig eller dårlig planlagt grafikkmotor som antagelig var bygd på gamle metoder ifra Sims 2. Men enda verre var det at selve spillet var et makkverk, hvor man ikke fikk kontrollere mer enn èn familie.

 

Hvis du likte Sims 1 & 2 anbefaler jeg Awesomemod (moreawesomethanyou.com) bare klikk "VIP section" og manøvrer til "Awesomemod" seksjonen. De bare liker å kødde med folk. Du trenger ikke betale. Den moden har stort sett forbedret alt, fikser haugevis med bugs, og lar deg gjøre ting som å ha individuell aging av husholdninger som i Sims 1 & 2 f.eks

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...