Gå til innhold

Juksemakere må spille sammen (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig løysning.

 

Eigentleg er dette ein grei måte å gjere det på sidan dei som jukser tydeligvis foretrekker spelet med juks, så kvifor ikkje gi dei ein eigen "spelmodus" der dei kan spele med andre juksere.

 

Det største problemet eg ser med denne metoden er at terskelen for å kalle spelerane for juksere og sende dei inn i denne karantene nok blir lavare då dette nok blir rekna som ei mildare straff enn den vanlige straffa som er å bli stengt heilt ute frå spelet.

Lenke til kommentar

Det er ikke en artig løsning og spillerne gjør opprør på steam forumet nå og er mildt sagt forbannet.

Det artikkelen glemmer å fortelle er at Rockstar gir cheatere to sjanser. Jukser du en gang har du mulighet til å komme tilbake, jukser du to ganger blir du permbannet fra spillet.

 

Spillet sliter allerede på PC pga antall juksere, selv har jeg sluttet helt med max payne. Jeg orker ikke, alt av leaderboards er ledet av folk med godmode. Verste cheaterhåndteringen jeg har sett i noen spill.

Lenke til kommentar

Det er ikke en artig løsning og spillerne gjør opprør på steam forumet nå og er mildt sagt forbannet.

 

Men kritikken går vell då meir på den generelle måten juksere blir håndtert på meir enn metoden som blir brukt?

 

Ein egen liga for juksere høyrest fortsatt ut som ei god løysning for meg, spørsmålet er berre korleis ein skal gjennomføre dette i praksis.

 

Spelere har i lang tid laga "jukse-servere" for online speling der alle spelerane har superkraftige våpen, hopper ufattelig høgt, osv. Dette viser at vell at enkelte sikkert gjerne vil kunne foretrekke å spele saman med andre juksere.

Lenke til kommentar

Det er ikke en artig løsning og spillerne gjør opprør på steam forumet nå og er mildt sagt forbannet.

Det artikkelen glemmer å fortelle er at Rockstar gir cheatere to sjanser. Jukser du en gang har du mulighet til å komme tilbake, jukser du to ganger blir du permbannet fra spillet.

 

Spillet sliter allerede på PC pga antall juksere, selv har jeg sluttet helt med max payne. Jeg orker ikke, alt av leaderboards er ledet av folk med godmode. Verste cheaterhåndteringen jeg har sett i noen spill.

Etter det jeg leser det som er at du blir forvist til jukeligaen dersom du blir tatt i juks, der kan du jukse så mye du vill så lenge du vil.

Du kan komme tilbake til de erliges rekker, men om du da blir tatt i juks da er det over og ut.

Er uklart om du kan spille både normalt og jukseliga samtidig men tror ikke det,

Lenke til kommentar

Det er ikke en artig løsning og spillerne gjør opprør på steam forumet nå og er mildt sagt forbannet.Det artikkelen glemmer å fortelle er at Rockstar gir cheatere to sjanser. Jukser du en gang har du mulighet til å komme tilbake, jukser du to ganger blir du permbannet fra spillet.Spillet sliter allerede på PC pga antall juksere, selv har jeg sluttet helt med max payne. Jeg orker ikke, alt av leaderboards er ledet av folk med godmode. Verste cheaterhåndteringen jeg har sett i noen spill.

 

så ikke juks 2 ganger. problem ?

Lenke til kommentar

Fryktelig dårlig løsning. Kommer til å skape konkurranse om hvem som kan lure cheatsystemet mest effektivt.

 

Beste løsningen er alltid stenging av konto og opphevet kjøp fra selgers side. Og så faktisk håndheve dette og gjøre en reell innsats for å spore opp og fjerne cheaterne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...