Gå til innhold

Sniktitt: The Amazing Spider-Man (3DS, DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omgivelsene ser utrolig pene ut. Håper vi får se et supermann spill med samme grafikk. Fly i mach 1 gjennom gatene så vinduene knuses når du flyr forbi og suser inni en superbadguy med all styrken din så alt sprenges i flere kilometers omkrets.

 

eller er vel matrix jeg venter på >_>

Lenke til kommentar

For min del er fortsatt Spider Man 2 det beste

 

Enig der, så det er absolutt på tide med en verdig oppfølger. Shattered Dimensions lovet svært bra, og jeg var neppe eneste som synes det minnet mistenkelig om Arkham Batman: Asylum til tider. Litt trist at Amazing Spider-man minner enda mer om de to Batman-spillene, da de burde klare å gjøre noe unikt i stedet. Men på den annen side er B:AA og B:AC svært bra, så mer av det samme sier jeg ikke nei til. Selv om jeg har vært drittlei Spider-man i årevis. Marvel har tross alt en og annen superhelt til. Men når det er sagt håper jeg disse folka får tiden de trenger til å lage et spill basert på Venom-filmen. :)

Lenke til kommentar

Som andre sier, håper jeg dette blir bra. Kan si av erfaring at når Spider-Man-spill virkelig er gode, da er de vanvittig underholdende! Blir spennende å se hvor godt spillet gjør det. Batman-fans har fått sitt, nå er det på tide at oss Spider-Man-fans får vårt :)

Lenke til kommentar

Må ærlig si at jeg ikke ser så mye nytt her. Å få Rhino til å treffe andre ting istedetfor deg har da blitt gjort MINST en gang før, og et snikeaspekt er tilstede i Shattered Dimensions når man spiller som Spiderman Noir. Og ting man må dra på leting etter rundt om i spillet for å samle på? Ikke akkurat originalt. Men det viktigste er vel, og har alltid vært for meg ihvertfall, spillmekanikken når det kommer til webslinging og kampsystemet (dynamikk, komboer osv). Tiden vil vise om det er bra.

 

Det jeg aller helst kunne tenke meg er et så åpent Spiderman spill som mulig, hvor det ikke følger noen plotline. Man bare svinger seg rundt i New York og plutselig får man beskjed av spideysense'en at noe er galt i nærheten, enten det er en enkel veskenapping eller en del av Doc Ock's neste masterplan. Kanskje til og med bygge inn Peter Parker sitt dagligliv til en viss grad, ved at man må rekke frister og få tid til skolearbeid etc.

 

My 2 cents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...