Gå til innhold

Sniktitt: ZombiU (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"det siste vi treng no er enda eit spel om zombier"

 

100% uenig! Finnes da haugevis med gode zombiespill og -filmer, for ikke å snakke om The Walking Dead. Er noe med en invasjon av hjerneløse hjernespisere som setter igang overlevelsesinstinktet og skaper en fabelaktig nerve :)

Endret av DashFiss
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er enig, Nynorsk burde fjernes fra alle offentlige nyhetssider synes jeg. Nynorsk kan folk bruke privat og på personlige blogger.

Når jeg leser nynorsk så må jeg ofte lese teksten mer en en gang for å forstå hva det er som menes med texten. Jeg ser heller ingen grunn til at disse tekstene skal skrives på nynorsk.

 

Og til dere som sier at jeg skulle følge med i skolen så hadde jeg ikke nynorsk fordi jeg er Islandsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig, Nynorsk burde fjernes fra alle offentlige nyhetssider synes jeg. Nynorsk kan folk bruke privat og på personlige blogger.Når jeg leser nynorsk så må jeg ofte lese teksten mer en en gang for å forstå hva det er som menes med texten. Jeg ser heller ingen grunn til at disse tekstene skal skrives på nynorsk.Og til dere som sier at jeg skulle følge med i skolen så hadde jeg ikke nynorsk fordi jeg er Islandsk.

 

Synd for deg. Det finnes sikkert islandske spillsider. Her i Norge skriver vi bokmål og nynorsk. Det må du bare leve med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å skrive nynorsk er ikkje ulovleg. Det kallast å være stolt av morsmålet sitt, det er lov!

 

For dere som ikke skjønner noe så klarer jeg fint å skrive både nynorsk og bokmål. Jeg skjønner ikke helt problemet? Kan dere ikke norsk? Lese engelsk, svensk og dansk er jo ikke noe problem?

 

Så koffor i alle dagar er nynorsk eit så stort problem for det norske folk. (Prøvar å ikkje feie alle under eit tepper her...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til alle dere "få bort nynorsk" folka her. Hva er problemet? Jeg legger nesten ikke merke til at det er nynorsk engang... Det er ikke SÅ forskjellig fra bokmål.

 

Det er forskjell på folk, personlig streva jeg meg gjennom nynorsken på skolen, prøvde så godt jeg kunne for å lære det, men bokmål holdt i massevis, da dette begynner å bli en go' del år siden så har nynorsken blitt dårligere og dårligere. Og måtte sitte og oversette en tekst til seg selv er jævlig irriterende og tidkrevende. Skal du kommunisere er det greit å holde seg til norsk. (bokmål)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...