Gå til innhold

Hvor mye vil du betale for DLC? (Android, iPhone, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, meiselen til 500.000 kan være ren markedsføringstaktikk: Man regner ikke med at noen kjøper den, men at mange kunder, eller spillere i dette tilfellet, vil bli interessert i en rimeligere meisel, da den ser skikkelig billig ut i forhold. Dersom den ikke selger, har man uansett tjent ekstra på dem som lot seg lure av trikset. Dersom noen kjøper den, så har man selvsagt tjent enda mer. Smart? Ja. Bringer det spillmediet videre som sjanger? Neppe. Men dersom det blir en suksess, kan det nok være en inntjeningsmodell vi etterhvert får se i større skala. De fleste svindler er bare gamle triks i ny ham.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Kjøper aldri DLC, mye DLC kan nok være kjekt i diverse spill men dette er min måte å vise at jeg ikke støtter melkingen av innhold som nok stort sett kunne vært integrert i spillet fra dag 1.

 

Hva med store DLC'er som har helt ny story/store omeråder og slikt? Du drar alle DLC'er under samme kam. Jeg vet om mange flotte DLC'er som er vært alle penga. Men ja, det finnes masse dritt som skulle vært med fra dag 1 ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, meiselen til 500.000 kan være ren markedsføringstaktikk: Man regner ikke med at noen kjøper den, men at mange kunder, eller spillere i dette tilfellet, vil bli interessert i en rimeligere meisel, da den ser skikkelig billig ut i forhold. Dersom den ikke selger, har man uansett tjent ekstra på dem som lot seg lure av trikset. Dersom noen kjøper den, så har man selvsagt tjent enda mer. Smart? Ja. Bringer det spillmediet videre som sjanger? Neppe.

 

Jeg føler også dette var litt på linje med den sommerjobben man kunne få i Husqvarna for å sitte og se en robot slå plenen en måned for 30 000,-. Det er rett og slett genial reklame for hans nye spill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...