Gå til innhold

Assassin's Creed III bruser med fjærene (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser altfor patriotisk ut. Blir kvalm av å se på, spesielt etter å ha vært fan av series så lenge

 

 

Se fra 0:45:45. Mange fans har lurt på dette, og producer svarer på spørsmålet der. Er enig i at det vi har sett hittil ser patriotisk ut, men velger å vente til jeg har spilt spillet før jeg uttaler meg om det.

Lenke til kommentar

" I denne sekvensen må man kontrollere både skipet, dets kanoner og værforholdene"

 

Jøss, får man kontrollere værforholdene? Trodde vi styrte en snikmorder, ikke en gud :p

 

Uansett, så ser jo dette ganske lovende ut. Jeg må si at jeg mistet litt gløden for AC serien etter Revelations, som ikke så ut til å bringe så mye nytt. Men nå må jeg nok avslutte denne serien også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

" I denne sekvensen må man kontrollere både skipet, dets kanoner og værforholdene"Jøss, får man kontrollere værforholdene? Trodde vi styrte en snikmorder, ikke en gud :p

 

Hehe, jeg tenkte først og fremst "kontroll" i den forstand at man må ha oversikt over været. Som Ubisofts representant nevnte kan været endre seg når som helst, og dette fikk vi også se i presentasjonen da det i det ene øyeblikket var nydelig sol, mens det i det neste var storm.

Lenke til kommentar

Ser altfor patriotisk ut. Blir kvalm av å se på, spesielt etter å ha vært fan av series så lenge

 

Alt for patriotisk?

Hva mener du?

Sier du at spillet har alt for mye med Assassins Creed serien å gjøre? Eller forvirrer du patriotisme med veldig amerikanske omgivelser?

Lenke til kommentar

Ser altfor patriotisk ut. Blir kvalm av å se på, spesielt etter å ha vært fan av series så lenge

 

Alt for patriotisk?

Hva mener du?

Sier du at spillet har alt for mye med Assassins Creed serien å gjøre? Eller forvirrer du patriotisme med veldig amerikanske omgivelser?

Kanskje patriotisk ikke helt var det ordet jeg lette etter, men hovedkarakteren fremstilles langt fra upartisk. Sant nok sier han i løpet av e3 demoen "let the patriots fight their own battles", men rett etterpå drar han og slakter ned en bråte med britiske soldater. Kun britiske. Riktig nok var det for å nå tempelridderen, men han var beleilig nok britisk. Videre går Connor kledd i blått, hvilket symboliserer at han er på amerikanernes side, selv om han hevder å ikke være det. Vi har dessuten bare sett ham drepe britiske soldater samtidig som han hjelper kolonialistene. Dette virker egentlig ganske sprøtt siden landsbyen hans skal ha blitt ødelagt av kolonialister da han var liten. Ubisoft hevder stadig at at man angriper begge parter i spillet og at man er nøytral. Hvorfor viser de stadig det motsatte?

 

Ja, spørsmålet blir besvart på e3 konferansen med at begge parter blir angrepet, men videoen som vises i forbindelse med dette viser det stikk motsatte. Jeg siterer gjerne Al Mualim fra Assassin's Creed 1: There is a difference of what we are told to be true and what we see to be true.

Endret av Azulon
Lenke til kommentar

Ser altfor patriotisk ut. Blir kvalm av å se på, spesielt etter å ha vært fan av series så lenge

 

Alt for patriotisk?

Hva mener du?

Sier du at spillet har alt for mye med Assassins Creed serien å gjøre? Eller forvirrer du patriotisme med veldig amerikanske omgivelser?

Kanskje patriotisk ikke helt var det ordet jeg lette etter, men hovedkarakteren fremstilles langt fra upartisk. Sant nok sier han i løpet av e3 demoen "let the patriots fight their own battles", men rett etterpå drar han og slakter ned en bråte med britiske soldater. Kun britiske. Riktig nok var det for å nå tempelridderen, men han var beleilig nok britisk. Videre går Connor kledd i blått, hvilket symboliserer at han er på amerikanernes side, selv om han hevder å ikke være det. Vi har dessuten bare sett ham drepe britiske soldater samtidig som han hjelper kolonialistene. Dette virker egentlig ganske sprøtt siden landsbyen hans skal ha blitt ødelagt av kolonialister da han var liten. Ubisoft hevder stadig at at man angriper begge parter i spillet og at man er nøytral. Hvorfor viser de stadig det motsatte?

 

Ja, spørsmålet blir besvart på e3 konferansen med at begge parter blir angrepet, men videoen som vises i forbindelse med dette viser det stikk motsatte. Jeg siterer gjerne Al Mualim fra Assassin's Creed 1: There is a difference of what we are told to be true and what we see to be true.

Eg kan forstå ditt synspunkt. Men til nå har me bare fått sett ein bitte liten del av spelet, og det er alt for tidlig å komme med slik uttalelser. Men du skal ikkje sjå bort i frå det. 99% av dagens spel blir designet gjennom amerikanske øyne, for meg er ikkje dette eit problem og eg antar at det er mange andre som deler mitt synspunkt siden disse spelene fortsetter å selge.

Lenke til kommentar

Ser altfor patriotisk ut. Blir kvalm av å se på, spesielt etter å ha vært fan av series så lenge

 

Alt for patriotisk?

Hva mener du?

Sier du at spillet har alt for mye med Assassins Creed serien å gjøre? Eller forvirrer du patriotisme med veldig amerikanske omgivelser?

Kanskje patriotisk ikke helt var det ordet jeg lette etter, men hovedkarakteren fremstilles langt fra upartisk. Sant nok sier han i løpet av e3 demoen "let the patriots fight their own battles", men rett etterpå drar han og slakter ned en bråte med britiske soldater. Kun britiske. Riktig nok var det for å nå tempelridderen, men han var beleilig nok britisk. Videre går Connor kledd i blått, hvilket symboliserer at han er på amerikanernes side, selv om han hevder å ikke være det. Vi har dessuten bare sett ham drepe britiske soldater samtidig som han hjelper kolonialistene. Dette virker egentlig ganske sprøtt siden landsbyen hans skal ha blitt ødelagt av kolonialister da han var liten. Ubisoft hevder stadig at at man angriper begge parter i spillet og at man er nøytral. Hvorfor viser de stadig det motsatte?

 

Ja, spørsmålet blir besvart på e3 konferansen med at begge parter blir angrepet, men videoen som vises i forbindelse med dette viser det stikk motsatte. Jeg siterer gjerne Al Mualim fra Assassin's Creed 1: There is a difference of what we are told to be true and what we see to be true.

Eg kan forstå ditt synspunkt. Men til nå har me bare fått sett ein bitte liten del av spelet, og det er alt for tidlig å komme med slik uttalelser. Men du skal ikkje sjå bort i frå det. 99% av dagens spel blir designet gjennom amerikanske øyne, for meg er ikkje dette eit problem og eg antar at det er mange andre som deler mitt synspunkt siden disse spelene fortsetter å selge.

Du har rett. Ubisoft har tross alt lagd bra spill tidligere og vil nok ikke skuffe den europeiske, og ikke minst britiske, fansen. Vi får bare vente og se. Takk for den innsiktsvekkende kommentaren. Jeg antar jeg bare så rødt. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...