Gå til innhold

Kommentar: Spillsirkus fra Sony (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gjenstår det bare å se hva Nintendo har liggende på lur under sin konferanse tirsdag kveld, norsk tid, så er pressekonferansekjøret over for denne gang. Vi forventer store ting fra giganten, og er selvfølgelig til stede for å se hva for noe hurlumhei Wii U har å by på mot høsten.

Ikke glem den ekstra sendingen med 3DS-info som kommer på onsdag.:) Dessverre er den om natten om jeg husker rett, så jeg får ikke sett den. Dekker dere den?

Lenke til kommentar

Hmm gadd ikke å stå opp kl 3 i natt for å følge Sony konferansen ettersom de ikke hadde planer om å lansere ny konsoll eller noe annet stort. Eneste var muligheten for litt info om GTA 5, men tror vi heller skal se etter Rockstar på messegulvet.

The Last of Us kan bli spennende; får bare håpe at ikke markedet flommer over av zombiekloner....

Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke skjønne at det virker som du prøver å slakte sony på noen som helst måte. var stor fornøyd med pressekonferansen. og du har heller ikke nevnt at det vil bli et år gratis pluss abonomang for alle... noe som er fantastisk gjort av sony.

stemmer ikke dette ? eller er det bare for pressefolkene ? Endret av igxx
Lenke til kommentar

Quantic Dream sitt nye spill Beyond synes jeg viste stort potensiale og er akkurat slike litt mer "voksne" spill jeg liker.

Ellers så var jo The Last of Us bare helt utrolig og viser bare nok igjen at det å ha bra utviklere som jobber eksklusivt for en maskin er alpha omega i den bransjen her.

Lenke til kommentar

Virkelig skuffende show fra sony :huh: Hvor var stor spillene????

 

De store spillene? Tuller du med meg? Er ikke Beyond, God of War IV og The Last of Us (!) storspill? Hadde du forventet Super Mario til PS3 og Vita? Eller kanskje Kinect, eller var det Halo 4 du håpet mest på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er ikke uenig med artikkeforfatteren, men jeg syntes det som ble vist var mye med tanke på at både Sony og Microsoft er i et litt annerledes år. Mange mener vi neste år vil se de nye konsollene, og da er det naturligvis vanskelig å fortsette satsingen på en nåværende konsoll i like stor grad som tidligere. Jeg ser det som naturlig at flere studioer arbeider med store titler til ps4, og har derfor ikke noe å vise frem nå. Tatt i betraktning at det trolig vil komme en ny konsoll neste år, og at det svirrer mye usikkerhet, syntes jeg Sony hadde en mangfoldig pressekonferanse hvor de viste det jeg hadde forventet at de skulel vise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

iOS er jo kjent for å ha like god kvalitet på innholdet sitt som de store spillstudioene..

Tja, mange av de store sudioene slipper spill til iOS, det tror jeg de vil gjøre i økende grad også. Frem til nå har det vel i stor grad vært eldre spill som har blitt portet til iOS, men jeg vil vel for eksempel tro at GTA 3 har gjort det temmelig bra på plattformen. Det blir spennende å se hvordan Baldur's Gate gjør det, jeg tror mange studioer sitter klare til å porte mye spennende hvis det spillet selger bra. Det er i alle fall inntrykket jeg har fra utviklere. Det er ingen tvil om at mobiltelefoner og nettbrett har tatt en god bit av markedet til bærbare spillkonsoller.

Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke skjønne at det virker som du prøver å slakte sony på noen som helst måte. var stor fornøyd med pressekonferansen. og du har heller ikke nevnt at det vil bli et år gratis pluss abonomang for alle... noe som er fantastisk gjort av sony.

stemmer ikke dette ? eller er det bare for pressefolkene ?

 

Heisann! Føler ikke jeg slakter Sony, men heller stiller meg litt kritisk til enkelte fokusvalg. konferansen hadde mye mer å by på enn Microsofts, og var klart mye bedre slik sett.

 

Når det kommer til det året med gratis PS+ er jeg rimelig sikker på at det kun var for de i salen. De delte ut fysiske kodelapper på vei ut av senteret.

Lenke til kommentar

Syntes Sony hadde den beste presentasjonen. "hvor var spillene!" Kjære vene. hvor kom den ifra?

 

360 er jeg ferdig med, har hatt 3stk. og aldri mer.

 

Nintedo, som jeg var sikker på ville vinne denne. ga en dørgende kjedelig forestilling. Hvor mange Mario spill er det gitt ut nå! 10 000?

Og ikke ett eneste ord om maskinkraft eller lignende. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...