Gå til innhold

Burnout-utvikler med nytt Need for Speed-spill (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kaller de det bare Most Wanted? Det er jo bare et par-tre år siden det kom. Hot Pursuit var det jo faktisk godt noen år siden vi så noe til sist, er jo tydeligvis ingen i kommentarfeltet som har spilt dem, "alle" har vokst opp med nitriste Underground eller Most Wanted.

 

Jeg har spilt et av dem. Var kjedelig for min del. Jeg likte mest første underground spillet. Most wanted var også bra, men den "gummi-strik-AI" ødela alt for min del.

Lenke til kommentar

Mye syting her. Bare å la vær å kjøp spillet det da. For min del så gleder jeg meg til det kommer. Og siste moste wanted spillet kom i 2005;)

Syting? TYPISK norsk holding "bare la vær å kjøpe da vel"...

 

uansett, jeg bare kommenterer et spill, og deler min mening om hvordan den kunne ha blitt bedre og et "ekte Most wanted" spill. Og i tillegg sier, at jeg er LEI av arcade racing fra Burnout utviklere.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Jeg er enig med MadRos, joda, criterion er gode på å lage Arcade spill, men jeg føler at Need for Speed serien har vært en form for mellomting i mellom arkade og simulatorer, nå har criterion fått henda sine i NFS serien og gjort denne om til ren arkade også... Jeg savner gode gamle Need for speed 3, porche og kanskje det første underground spillet.... Men der stopper det... Hot pursuit fra Criterion hadde så mange hjelpemidler for begge sider at det ble nærmere Mario kart enn orginale Hot pursuit. Jeg vil ikke ha emp, super boost og annet tull, jeg vil rømme fra politi ved hjelp av mad skills bak rattet og jeg vil fange kjeltringer med mine veiblokkader og kanskje noen spikermatter, ikke noe mer hokus pokus som får spillet til å virke enda mer på viddene enn de verste hollywoodfilmene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...